Massa-monteren knop

Zou inderdaad wel praktisch zijn, ik begin nu ook steeds meer fragmenten te krijgen en zie niet altijd welke dingen al genoeg puzzelstukjes hebben om te monteren.
 
Doe er dan gelijk een knop bij om de fragmenten die je niet wilt hebben tegelijk op de afvalhoop te gooien.
En fragmenten die ik met evenementen niet wil hebben en dus ook niet ophaal, NIET geven aan het einde, anders zit ik nog met die rommel
 

53 K-Aman

Actief lid
Doe er dan gelijk een knop bij om de fragmenten die je niet wilt hebben tegelijk op de afvalhoop te gooien.
En fragmenten die ik met evenementen niet wil hebben en dus ook niet ophaal, NIET geven aan het einde, anders zit ik nog met die rommel
eerlijk gezegd wacht ik rustig af tot de rommel die ik niet wil hebben compleet is en dat gaat dan rechtstreeks naar het antiquariaat.
 

dhaes

Lid
De knop klinkt als een vrij geheugen intensieve functie dat waarschijnlijk wel makkelijk te implementeren is.

Als hij er komt, zal het waarschijnlijk gaan vallen onder Forge plus.

Maar... ik hoop dat ze (net zoals in de app) de fragmenten uit de gewone lijst halen en alleen weergeven in de fragmenten tab. Dat zou al zo ontzettend veel frustratie besparen en het ook enorm overzichtelijker maken.
 
Bovenaan