Markt en Forgepunten

DeletedUser12652

Guest
Hoe voeg je de vraag om een forgepunt toe aan een ruilaanbod op de marktplaats? Zie dat veel deelnemers dit kunnen doen en ik wil dat ook. Zie echter nergens hoe dat moet. Dus bijvoorbeeld; ik bied 5 kalksteen en vraag 10 wijn + 1 forgepunt.
 

Felair

Actief lid
Hoe voeg je de vraag om een forgepunt toe aan een ruilaanbod op de marktplaats? Zie dat veel deelnemers dit kunnen doen en ik wil dat ook. Zie echter nergens hoe dat moet. Dus bijvoorbeeld; ik bied 5 kalksteen en vraag 10 wijn + 1 forgepunt.

Je betaald een forgepunt wanneer je handel afneemt van mensen buiten je gilde. Deze gaat niet naar die persoon maar dat is gewoon een belasting die je betaald om buiten je gilde te handelen. Zolang je dus binnen je eigen gilde handelt betaal je deze dus niet :)
 

DeletedUser12652

Guest
Okay. Thanks mate! Jammer eigenlijk, leek me een leuke manier om een extra forgepunt te bemachtigen :) Maar goed dan maar op zoek naar een actiever gilde voor voordeliger handel. Mijn huidige gilde doet zo ongeveer helemaal niets. iemand een goed gilde voorstel voor een speler in het midden van de ijzertijd?
 
Bovenaan