Mail verbeteringen

Op dit idee kun je nu stemmen

  • Goed idee

    Stemmen: 13 100,0%
  • Geen goed idee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13

DeletedUser5986

Guest
Hoi
Naar aanleiding dat ik n paar dagen offline ben geweest door n PC storing kwam ik er achter dat het mail systeem n paar verbeteringen kan gebruiken.
Ik heb al mijn vrienden en gildeleden geïnformeerd dat ik er even niet was, in een mail aan allen tegelijk.
Hierdoor kom ik op de volgende ideeën;

A; Maak het mogelijk om al de mensen in je Vv lijst in een keer aan te klikken, (nu moest ik ze handmatig achter elkaar invoeren of individueel mail sturen.

B;Maak het mogelijk om Geen antwoord terug te ontvangen aan deze mail ketting ( eventuele antwoorden kunnen mensen dan individueel sturen). Of maak het mogelijk om antwoorden te limiteren (hooguit 1 ofzo). Dit maakt de mail ketting snel en direct. Ik zou dan wel de ontvangers de mogelijkheid geven om te zien dat ze niet of maar 1 x kunnen reageren, en dat ze anders dit privé onderling moeten mailen/regelen.

C; Maak het mogelijk om personen te negeren in de antwoorden, zodat dit het mail gebruik van andere ontvangers dan niet hindert. (zo kan je fout, maar nog legaal gedrag buiten de in de mail gehouden discussie houden). Ik zou dan wel de genegeerde ontvanger(s) de mogelijkheid geven om te zien dat ze genegeerd zijn, en dat ze anders dit privé onderling moeten mailen/regelen.

D; Maak het mogelijk dat de originele schrijver van zo'n mail, door middel van 1 handeling, de gehele ketting kan blokkeren naar iedereen in de ketting. Dit om controle over het einde van de intentie van de mail te houden. Ik zou dan wel de ontvangers de mogelijkheid geven om te zien dat ze niet meer kunnen reageren, en dat ze anders dit privé onderling moeten mailen/regelen.

E. Ik zou de mogelijkheid maken dat je een mail zender kan blokkeren. De ontvanger (of anderen in n mail ketting) merken dan niks, maar de zender merkt dan dat de mail is geblokkeerd bij het weergegeven adres.



Dit heeft geen voor of nadelen voor het spel en er kan geen misbruik van gemaakt worden (sterker nog, het gaat mail misbruik tegen ;) )

Ik heb wel meerdere ideeën over de mail gezien, maar daar lijkt dit niet op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Wat nu ook irritant is, als je regelmatig nieuwe spelers binnenkrijg (handelaars of nieuwe leden) moet je telkens nieuwe boxen aan maken en de oude verwijderen waardoor soms een warboel wordt aan dubbele berichten in de berichten box. Het zou mogelijk moeten kunnen zijn dat als er een speler in de gilde komt, die automatisch in die boxen terecht komt, en als ie uit de gilde gaat de berichten gewoon blijven staan, maar als ie ze ZELF verwijderd ze NIET meer terugkomen de berichten. Nu komen ze telkens nog terug als er iets geschreven wordt in die boxen.

2. En regelmatig verdwijnen berichten zonder dat je ze zelf verwijder, maar ook als je de berichten box niet reset, en dan een bericht verwijder dan heb je vaak de verkeerde bericht gewist. En ook als je van pagina verwissel dan gaan de teksten door elkaar v/d berichten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Aangezien er 100% voor gestemd is zal ik deze door verwijzen na de goedkeuring sub forum waar die verder zal worden bekeken of het een idee is wat kan worden toegepast in het spel.
Het is geen garantie dat als een idee goed gekeurd word dat het ook in het spel gaat komen.
Maar de goedkeuring sub-forum is alvast 1 stap dichterbij.
 
Bovenaan