Limiet van 2000x afbreken van herhaalmissies

Ik loop nu voor het eerst tegen de limiet aan van maximaal 2000x afbreken van een missie.

- Is dit limiet binnen 24u, (dus zou ik over 10 min weer verder kunnen) of is er een soort van herberekening rond 00u ofzo?
- Ik had begrepen dat je bij normaal spelen niet zou merken dat er een limiet is.. in mijn beleving speel ik redelijk normaal... is 2000 niet te laag?
- Waarom is deze informatie niet op een 'normale' manier gecommuniceerd met de gebruikers? Het is naar voren gekomen tijdens een topic over de vertraging in herhaalmissies, maar toen liep ik niet vast bij 2000x afbreken van een missie. Vandaag is het eigenlijk voor het eerst en ik denk dat ik er afgelopen week nog regelmatig meer dan 2000 op een dag heb afgebroken...

Zijn er meer spelers die hier tegenaan lopen?
 

blafke

Actief lid
Eens kijken ... 2000 keer afbreken op 24H, da's dus meer dan 80 keer op 1h, da's dus 1 keer per 45 seconden, in de veronderstelling van 24H continu spelen zonder ooit één keer plaspauze of boterhampauze of welke vorm van pauze dan ook te nemen ... En het moet eigenlijk nog rapper, want tussendoor wil je natuurlijk ook wel eens een missie uitvoeren ... Hmmmmmmm ... Ik kan niet echt zeggen dat ik dat nog "normaal" vind, maar ja dat zal natuurlijk wel weer aan mij liggen zekers ...
 
Het is max 2000x afbreken hè. je breekt er 13 af om een rondje te gaan door de missies, ik kan 4 rondjes binnen een minuut afbreken op mijn tablet... 4 x 13 = 52 per minuut, wat betekend dat ik in 40 minuten aan mijn max kan zitten... en dit is gewoon handmatig op mijn ipad..

misschien opnieuw naar de rekentafel?
 

Graecus 002

Actief lid
2000 is inderdaad een te lage limiet. Zelf ben ik er nog niet tegenaan gelopen maar denk dat ik er wel ga geraken als ik er eens wat meer doe. Momenteel is het een kwestie van je missies een beetje plannen: ik zit in mars en doe in 1 rondje afbreken de onverjaardag (in saab dan gevechtsmissie) en de fp missie. Op die manier kan je er wel nog wat meer uithalen...
Volgens mij zou het ook handiger zijn dat je kan zien hoeveel missies je op die dag nog mag afbreken. Als je een teller hebt die afloopt van 2000 (liefst dus meer), dan kan je gedurende de dag ook wat beter plannen.
 

squirrel

Actief lid
Deze limiet is al sedert donderdag actief en ik loop er idd dagelijks tegenaan, is te laag, zeer frustrerend. Op diverse buitenlandse fora wordt er ook steen en been geklaagd, maar we zullen er mee moeten leren leven. April doet wat het wil, euh Inno doet wat het wil.... dat sommige spelers een meer-jaren strategie hierop gebaseerd hebben, zal ze een worst zijn... dit kost ze op grotere niet NL servers een paar oude spelers, maar komen er toch wel weer nieuwe voor terug.

Ze hadden beter die oneindige vechtmissie uit Saab (en de nieuwe Venus wederom) kunnen gooien. Verder de afbreek knop op verschillende locaties binnen het 'verhaaltje' zetten elke keer (wat makkelijk in te programmeren was geweest, ik praat uit ervaring), dan waren 99% van de auto clickers onbruikbaar geweest. Maar nee, liever iedereen begrenzen met (wederom) een actie die vele vraagtekens oproept.

Ach, over paar weken zijn we niet anders meer gewend, en is dit draadje, net als de gelijksoortige draadjes op de anderstalige fora, in vergetelheid geraakt... en ik, ik heb tenminste meer tijd om uren onzinnig op de chat te zitten (scheelt weer fysio kosten voor rsi enzo)..... laten we de voordelen van deze actie niet vergeten :)
 
Ach, het voordeel is wel dat je nu makkelijk handmatig de scriptspelers bij kunt houden en dit geen eens zo veel extra tijd kost... Het zou wel handig zijn om een indicator te hebben zodat je kan checken hoeveel je nog over hebt. Ik heb gemerkt dat om 00u de reset is, maar ik doe juist veel herhaalmissies tussen 00u en 3u als ik met serie op achtergrond op vrije GSP sectoren aan het wachten ben... Het is handig om er 200 over te houden voor overdag...
 

squirrel

Actief lid
als we normaal waren, hadden we onze tijd nuttiger doorgebracht dan FOE spelen en op forum onzinnige reactie's, zoals deze van mij te geven ;)
 
Lijkt me ook heel normaal als je een nieuw tijdperk vrijgeeft om dan meteen een limiet te zetten op afbreken van missies. Stel je toch eens voor dat ze proberen die eerste dag goederen of blauwdrukken van het nieuwe tijdperk te krijgen! Je hoeft immers maar 13 keer iets af te breken om door te kunnen waar je mee bezig bent.
2000 missies doen per dag is abnormaal.....2000 afbreken lijkt me redelijk normaal met zo veel herhaalmissies. Als je dan zo graag iets wilt tellen, tel dan wat er toe doet en niet wat iemand moet doen omdat je zelf zo veel missies neer wilt zetten.
Ontwikkelaars hebben volgens mij zelf geen idee wat ze aan het doen zijn........
 

MariMaria

Actief lid
Krijgen jullie ook bijna geen goederen ? Van de ruim 30 missies 4 hele keren goederen. Dit is de zoveelste keer sinds de limiet.
 
Zie weinig gebeuren aan deze geweldige oplossing van de ontwikkelaars. Ben je klaar met Venus en heb je dus net wat minder te klikken om rond te gaan, loop je nog steeds tegen die limiet aan.
Dit is gewoon weer een tweede voorbeeld van hoe je de normale spelers belemmert en niet of samen met de personen waar het om gaat. En je weet wat je aan wilt pakken dus je kunt het ook herkennen.....waarom niet gewoon een BAN?
Deze oplossing slaat in ieder geval weer de plank mis!
 
Bovenaan