Lijst van de grootse gebouwen. Wat heb je nodig en wat krijg je.

DeletedUser3056

Guest
ik heb een vraagje,
kan de toren van babel of een ander groots gebouw geplunderd worden?
 

DeletedUser

Guest
Als ik naar mijn invertory kijk heb ik uit de bronstijd alleen het beeld van Zeus. Ondertussen zit ik al een stuk verder, maar kan ik die toren van babel nog wel vrijspelen? Of moet ik dan een hoop opknappen/motiveren van mijn buren in de bronstijd?

(Zelfde geld overigens voor de gebouwen uit de ijzertijd).
 

DeletedUser275

Guest
Je kunt elk Groots Gebouw 1 keer bouwen. Dus je kunt de toren van Babel ook bouwen als je daar de Blauwdrukken voor hebt.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat snap ik, maar in mijn inventaris staat die toren van babel niet. En mijn vraag is kan dat nog wel komen ook al zit ik in een hoger tijdperk?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Die kan nog steeds komen, je moet dan alleen wel bronstijd gebouwen opknappen.
 

DeletedUser

Guest
Ik had nog een vraagje. stel je hebt de toren van babel. dan krijg je 60 inwoners erbij. krijgt iedereen die gedoneert heeft die 60 inwoners of alleen ik ???
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat de mensen die doneren alleen de reward krijgen wat op het schatkistje staat als het niveau is voltooid. Dus medailles forgepunten en blauwdrukken alleen, denk ik...
 

DeletedUser275

Guest
De bonus van een gebouw is alleen voor de eigenaar van dat gebouw.
 

DeletedUser275

Guest
Update. Toevoeging van document in google docs.
Ik hoop dat jullie dat kunnen opendoen.

De Grootse Gebouwen van Industriële tijdperk staan er ook al bij.
 
ik heb al een paar keer forgepunten gedoneerd aan GG maar zie niets op mijn medailles bijkomen.
Ik heb elke keer voldoende gedoneerd om een kistje te krijgen achter mijn naam.

Urban
 

DeletedUser275

Guest
Die prijzen worden pas uitgedeeld als het GG een level naar boven gaat.
Dan krijgt iedereen die een kistje achter zijn naam staan heeft de inhoud van dat kistje.
 

DeletedUser

Guest
Een andere vraag: is er een lijst waarin staat aan welke GG je thans een bijdrage levert? Zou wel handig zijn om te zorgen dat je bovenaan blijft.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Die kan je via jouw stadhuis bekijken. Stadhuis --> Nieuws --> Grootse gebouwen.
 

DeletedUser275

Guest
In je stadhuis kun je zien in welke GGs je fps hebt gedoneerd.
Eerste tabblad en dan je architect kiezen.
 

DeletedUser

Guest
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ak98s3O-SNbNdHFqcms5bFl5Q21ZaDZQMEowY0wwMmc&usp=sharing

Hier vind je welke grootse gebouwen er zijn, hun grootte, kosten, opbrengst op lvl 10 en op lvl 1.
Elk gebouw levert 100 punten op.

Grootse gebouwen: FAQ
-------------------------
BD = BlauwDruk(ken)
GG = Grootse Gebouw(en)
FP = forgepunten

1) Vind een BD door opknappen, motiveren of plunderen bij andere spelers. BD kunnen ook gekocht worden met medailles (toekomst) en diamanten.
2) Het doneren van FP aan GG van andere spelers geeft jouw een beloning van BD afhankelijk van je ranking in de bijdragenlijst.
3) Wanneer je FP doneert, krijg je BD voor het GG waarvoor je gedoneerd hebt. Als je dat GG al gebouwd hebt, dan de BD worden opgeslagen.
4) Welke BD je krijgt is afhankelijk van het tijdperk van het gebouw dat je opknapt/motiveert/plundert.
5) Je hebt alle 9 BD als de benodigde goederen nodig om het GG te bouwen.
6) Wanneer je een GG gebouwd hebt, dan heb je nog een 50 (Bronze en IJzertijd: 40) FP nodig om de productie te laten starten.
7) GG moeten aan een weg liggen die verbonden is met je stadhuis.
8) GG hebben geen bevolking nodig.
9) Als je een GG verkoopt dan wordt het niet terug in je inventory geplaats. Je bent het kwijt enje krijgt er niets voor terug.
10) Wanneer je FP collecteert van een GG en je hebt al 10 FP in je voorraad dan ben je die kwijt.
11) Je kan dezelfde BD meerdere keren krijgen (aangeduid met x2, x2, enz..). Deze extra BD kunnen in de toekomst gebruikt worden.
12) De benodigde goederen zijn voor iedereen hetzelfde.
13) Aanval/Verdediging bonussen van meerdere GG worden op geteld. Dus bijvoorbeeld een Dragoon kan een defense bonus van 350% hebben.
14) Legerbonus is voor zowel de aanval als de verdediging van je troepen. Verdedigings bonus is enkel voor de troepen die je stad verdedigen.
15) Goederen geproduceert door GG zijn goederen van het tijdperk waar je op dat moment bent.

de laatste zin is niet waar maarten,pas dat ff aan a,u,b ;)
 
Bovenaan