Levensverhaal van Bornempire

DeletedUser8890

Guest
Yolo0 wou meer gebied innemen in naam der Nederlanden .
Dus verklaarde hij oorlog aan Varia heerser van Kanshirov
Zijn dienstplichtigen vochten op het strijdveld bereid om te sterven voor hun generaal (Yolo0).
Ze doden 1 voor 1 de tanks en snelvuurkanonnen van Varia .
Na ruim 400 manschappen van Varia gedood te hebbben gaf Yolo0 zijn eenheden een pauze zo'n tiran is hij niet als zijn mannen gewond te zijn te laten vechten en te laten sterven .
Toen zag de de chineze nar zijn kans schoon en rende naar de chineze keizer .
Hij voerde de koning dronken en daardoor benoemde hij bornempire tot de Luitenant-Generaal .
Hij was niet zo dom om hem Generaal te maken .
Huilend rende hij naar zn mammie en zei : Mammie de koning maakt mij geen Generaal
Waarop zij zei : Je bent een waardeloos stuk vreten en ze trapte hem het huis uit.
Huilend liep bornempire over straat niemand houd van hem daardoor wou hij zich bewijzen .
Door te liegen , bedriegen en verraden werd hij eigenaar van een stuk land dat grensde aan Kanshirov.
Samen met nog wat lui richte hij een leger op onder het gezag van de chineze keizer .
Nadat de keizer stierf door je kan wel raden wie .....
Was bornempire keizer geworden omdat de keizer geen zonen had .
Voor het eerst in zn leven voelde hij zich iets waard.
Bornempire nam geen genoegen met minder .
Van zijn doodvermoeide soldaten hoorde hij dat Yolo0 bezig was met een oorlog.
Een sterk en machtig man volgens hun .
Bornempire dacht bij zichzelf ik kan hem wel gebruiken en stuurde en van zijn loopjongens naar het huis van de Koning der Nederlanden en daarin stond : http://prntscr.com/7r34dc
De koning riep Yolo0 op het matje en zei :wat heeft dit te betekenen ? Yolo0 : ik weet het ook niet meneer .
De koning vertrouwde zijn Generaal wel dus liet het rusten .
Ondertussen wou Bornempire Yolo0 onder druk zetten en ging met zn maatjes Yolo0's leger te lijf.
En namen toen het gebied wat Yolo0 wou veroveren in beslag.
De Koning der Nederlanden was woest volgens hem was Bornempire niet mans genoeg om in zn eentje tegen zijn manschappen te vechten en daarom met al zn maatjes vocht tegen hun .
Generaal Yolo0 gaf het advies om niks te doen volgende meeste laf maar hij kon het niet aanzien hoe zijn mannen tegen een veel groter leger moesten vechten en te zien sterven.
Toen sprongen een stuk of 9 ninja's uit de lucht en doodde de Koningg der Nederlanden.
Yolo0 kookte van woede .
Hij zal rustig afwachten tot zijn leger groter is en zal dan wraak nemen.
Nu heeft terrakutta Army weer een vijand erbij .
Voorspelde toekomst : Ondergang van Terrakutta army of door anderen Terracotta army genoemd

Geschreven door Yolo0 (ik had idd niks beters te doen )
Born dacht ff ikker voor ... te zetten .
Zo zie je weer wie te vertrouwen is :p
(spelfouten voorbehouden)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joey-the-king

Actief lid
Hahah loser :D:D
Je probeerd stoer te doen :D:D

Na paar regels.. Domste topic ooit :D:D:D

Je zet je zelf voor puntjes :D:D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser8890

Guest
Meneertje bijdehandje ik kom op voor ikker hij heeft me vaak genoeg geholpen maar zo te zien ben jij een fan van terra - army
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik kom voor niemand op en wie is terra army nou weer, ken die speler niet
En je zet allleen jezelluf voor de gek
Ennuh bijen hebben geen handen
 

DeletedUser8890

Guest
nouja boeit me niet
Je denkt te weten dat je lollig bent maar dat is niet zo .
Je weet wat ik bedoel maar je houd je van de domme
 

Joey-the-king

Actief lid
Watte, beetje kris kras geschreven ik weet niet wie terra is, tenzij je een gilde bedoeld en als je dat beloeld ben je echt dom :D:D
 

DeletedUser8890

Guest
Zie je je weet wat ik bedoel waarom blijf je bij relax als je z'on groot fan van terra bent ?
 
Bovenaan