Leger.... Hoe werkt het?

DeletedUser11742

Guest
Hallo allemaal,

Misschien is het al duidelijk door de titel... Maar ik kan maar niet achter een goede strategie komen voor een goed en sterk leger..

Ik heb hier op het forum al rond gezocht en vond wel een spreadsheet met verschillende informatie over de troepen.. Maar ik kan er verder niet wijs uit worden.

Heeft iemand tips voor mij. Ik speel momenteel met de hoge middeleeuwen geloof ik.

Groetjes
 
Ieder type eenheid heeft bonus tegen een ander type eenheid, zware eenheden doen het goed tegen lichte, lichte tegen snelle, snelle tegen afstand enzovoort. Er is dus niet zoiets als 1 optimaal leger maar het optimale aanvalsleger is afhankelijk van je tegenstander. Bovendien hebben eenheden vaak ook nog een terreinbonus waar ze meer aanvals- of verdedigingskracht hebben. Door goed op die bonussen te letten terwijl je vecht, kan je het meeste uit je eenheden halen maar het is vooral een kwestie van oefenen.
 

DeletedUser11742

Guest
Ieder type eenheid heeft bonus tegen een ander type eenheid, zware eenheden doen het goed tegen lichte, lichte tegen snelle, snelle tegen afstand enzovoort. Er is dus niet zoiets als 1 optimaal leger maar het optimale aanvalsleger is afhankelijk van je tegenstander. Bovendien hebben eenheden vaak ook nog een terreinbonus waar ze meer aanvals- of verdedigingskracht hebben. Door goed op die bonussen te letten terwijl je vecht, kan je het meeste uit je eenheden halen maar het is vooral een kwestie van oefenen.

Okee dus voor mijzelf moet ik een lijstje maken wat mijn tegenstander is en op basis daarvan kies ik mijn troepen
 
Bovenaan