Landingsgebied zichtbaar houden (FOE-13966)

Seconddream

Actief lid
Als je bezig bent met een tijdperk ( GvG ) dan zie je niet meer wat landingsgebieden zijn, dit zie je enkel als je nog geen belegeringsleger geplaatst hebt.
Mijn voorstel is dan ook om dat normaal zichtbaar te laten zodat je kan zien waar eventueel het gevaar vandaan komt :)
Als ze een blauwe lijn trekken om het landingsgebied is het duidelijk en beter als de pijlen en wie weet grafisch minder zwaar.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Landingsgebieden zijn altijd gebieden zonder gras, met enkel zand. Regio´s met enkel gras of deels gras/deels zand zijn nooit landingsgebieden.

Tenzij ze dat in de toekomst veranderen lijkt me deze suggestie overbodig.
 

DeletedUser275

Guest
Landingsgebieden zijn wel zichtbaar.
Die hebben een lichtere kleur dan de gewone gebieden.
 

DeletedUser1924

Guest
maarten volgens mij is het vaak onduidelijk langs waterkanten, ik ben zelf daardoor al geregeld mijn gilde uit gestapt om te kijken wat landings Zonnes zijn en wat niet. soms heb je bijv kleine watertjes waar geen landings Zonnes zijn maar waar we bang waren dat ze er wel waren. zo zullen er nog wel meer opties zijn en dat is niet echt duidelijk
dus ik ben het eens met reddog dat het prettig is als je kan zien waar landings Zonnes zijn

nu moet je uit je gilde stappen, gilde aanmaken en kijken terwijl dat makkelijk zou kunnnen als het gewoon zichtbaar is. blauwe lijnen of pijlen dat maakt me niet uit, maar als het grafishe minder zwaar is dan is het uiteraard beter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
Altijd die knipperende pijltjes lijkt me ook geen voordeel. Maar een grote L erin mss?
 

DeletedUser3908

Guest
volgens mij is het niet zo blood...en zijn er landingsgebieden met verschil in machtspunten/begroeiing
 

DeletedUser

Guest
er zijn wel landingsgebieden die meer waard zijn dan de rest, maar het is niet zo dat deze landingsgebieden gras hebben.

De grond van landingsgebieden bestaat altijd volledig uit zand. Niet uit enkel gras of een mix van zand/gras.
Dat er bomen staat (machtsaanduiding) is wat anders.

Tenzij ze dat veranderingen in de toekomst is het dus niet nodig om een andere indicatie te geven.
 

Seconddream

Actief lid
er zijn wel landingsgebieden die meer waard zijn dan de rest, maar het is niet zo dat deze landingsgebieden gras hebben.

De grond van landingsgebieden bestaat altijd volledig uit zand. Niet uit enkel gras of een mix van zand/gras.
Dat er bomen staat (machtsaanduiding) is wat anders.

Tenzij ze dat veranderingen in de toekomst is het dus niet nodig om een andere indicatie te geven.

Bij mij staan er boompjes en torentjes en zelfs huisjes op landingsgebieden en gras heb ik nergens nog gezien. Ja iets vaag wat groen is maar om dat nou gras te noemen. Nouja het zou kunnen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb t ook over de grond :p
Speciaal voor jou dan een plaatje bijgevoegd :p grepo uitleg.jpg
 

DeletedUser

Guest
Het is inderdaad een zeer terecht punt dat BloodAngel aanhaalt. Ik had er eigenlijk zelf nog niet aan gedacht. :p

Niettemin denk ik dat we het landingsgebied toch duidelijker kunnen aangeven door in de tooltip van die sectoren een extra rij "Deel van landingsgebied" (oid) toe te voegen. Ik heb het doorgegeven aan de ontwikkelaars. :)
 
Bovenaan