Landen op de GvG kaart.

Per 24 uur heeft een gilde maar 1 poging om te landen op een GvG kaart

  • Mee eens

    Stemmen: 21 51,2%
  • Niet mee eens

    Stemmen: 20 48,8%

  • Totaal aantal stemmers
    41

DeletedUser10486

Guest
De hele GVG zou moeten herwerkt worden zodat het ook speelbaar wordt op de app. Onder de huidige vorm kan dat niet op de app omdat het te veel dataverkeer vraagt om de kaart real time te houden.
 

DeletedUser5193

Guest
1 gvg slechte invoering ooit na 5 jaar gvg heb je nog steeeds vastloper op kaart na 15 gevechten , overal zijn de meeste sectoren al gevuld dus voor nieuwe gilden niks te zoeken op gvg , dat gilde steeds veroveren en terug innemen zelfde sectoren moeten ze afschaffen , gewoon een week dat je niet terug kan veroveren wat je zelf hebt vrijgegeven, ze schafte wel gilde hoppen af ( hihi) dus dit kan je ook invoeren .
 

DeletedUser6877

Guest
Ik ben het met dit idee helemaal eens. 1 keer per 24 uur meppen, en dan de voorwaarde dat je gilde minimaal 30 man sterk moet zijn.

En inderdaad sector meppen zou ook aan banden moeten worden gelegd, het vervuild de toch al niet te redden ranglijst.
 
Lol, minimaal 30 man sterk? Begrijp dat je dat aan je verlanglijstje hebt toegevoegd hahahahaha (heeft natuurlijk niets te maken met de situatie van je eigen gilde en een ander iets kleiner gilde) maar als een 1mansgilde sterk genoeg is om een sector te pakken lijkt me daar niks mis mee. En ook nieuw opgerichte gilden hebben alle recht om zich op de GvG kaarten te wagen, dat is niet alleen het speelveldje van oude grote gilden.
En 1x per 24 uur als in als het niet met 1 belegering lukt heb je pech? Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Als het je 50 belegeringen kost om een sector in te nemen en dat heb je ervoor over moet dat gewoon kunnen (al begrijp ik best dat je als verdedigers liever hebt dat ze na 1x ophouden). Natuurlijk is dit idee bedoeld om het leegmeppen van lz's tegen te gaan maar het maakt landen op een normale tijd bijna onmogelijk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10486

Guest
Mijn gilde is 77 man sterk en toch ga ik slopen op de GVG kaart.
 

DeletedUser3976

Guest
Ik snap je punt Bik...maar toch ben ik het er helaas niet mee eens. Sorry.
 

DeletedUser9189

Guest
Misschien is het iets wat te kort door de bocht, stel een gilde wil landen en de eerste poging mislukt dan moeten ze 24h wachten voor nieuwe poging, maar stel dat het zo wordt dat ze diverse pogingen mogen ondernemen op dezelfde landingszone die ze gekozen hebben en op dat moment vervallen alle andere landingszone voor 24h.. dat lijkt mij een betere oplossing
 

Tigertjheu

Actief lid
Of ze mogen maar enkel 1 aanval per 24 uur doen op 1 gilde om te landen, als ze zijn geland is het een ander verhaal.
 

DeletedUser

Guest
Misschien is het iets wat te kort door de bocht, stel een gilde wil landen en de eerste poging mislukt dan moeten ze 24h wachten voor nieuwe poging, maar stel dat het zo wordt dat ze diverse pogingen mogen ondernemen op dezelfde landingszone die ze gekozen hebben en op dat moment vervallen alle andere landingszone voor 24h.. dat lijkt mij een betere oplossing

Ja of andersom dat een specifieke landingszone dan voor 24h “off-limits” wordt omdat die al geprobeerd is, maar niet allemaal.
Maar dat de mogelijkeheden voor landen wel beperkter worden naarmate het vaker op verschillende landingzones mislukt.
Dat er nu misbruik is waar iets mee moet gebeuren is me wel duidelijk.
 
Ik zie het al helemaal voor me, dan wordt dit ingevoerd, dus ipv sectortjes leegmeppen, gaan diezelfde gilden nu landen en alles pakken waar ze bijkunnen voor ze de hele zwik weer vrijgeven en dan moet daar weer iets aan gedaan worden. Dan mogen straks gilden die van de kaart geveegd zijn een week niet meer landen ofzo. Gevolg, die gilden gaan als een losgeslagen horde een beetje over de kaarten trekken en dan moet ook daar weer iets aan gedaan worden. Dan mag je bijvoorbeeld niet meer aanvallen nadat je iets hebt vrijgegeven. Net zolang tot er gewoon vrijwel niks meer gebeurt op de gvg kaarten. Hoef je er ook niet voortdurend op te letten.

Je weet van tevoren dat lz'skwetsbaar zijn, dus als je daar niet tegenkan, trek je dan wat verder terug het binnenland in.
 

DeletedUser10581

Guest
*Zucht*

Wat een stelletje zuurpruimen zitten er tussen zeg! Waarom zou je andere gildes buiten spel willen zetten omdat ze geen 30 leden hebben? FoE is nog altijd een strategie spel en als je kiest voor een grote logge lompe gilde met veel zwakke steden, Tja. Het is maar wat je er van wilt maken.

GvG zit volgens mij gewoon goed in elkaar en men moet gewoon niet zo bezitterig doen. Gun een ander ook eens wat joh! Ik zou het veel leuker vinden als FoE eens per 6 of 3 maanden zonder aankondiging de GvG kaarten helemaal leeg veegt. Zodat de ''jongere'' gildes ook eens een kans krijgen om er tussen te komen. Dan kunnen we eens gaan kijken met z'n allen wie nou echt de beste is.

Daarnaast 1x per 24 uur landen is waardeloos, zorg maar dat je ondersteuning van het gilde sterk genoeg is! Dan laten andere gildes je vanzelf met rust op een paar sloopgildes na dan.

Gewoon lekker meppen op de kaart, GvG is gewoon geven en nemen!
De sterkste wint!!!
 

Wildstorter

Actief lid
GvG zit volgens mij gewoon goed in elkaar en men moet gewoon niet zo bezitterig doen. Gun een ander ook eens wat joh! Ik zou het veel leuker vinden als FoE eens per 6 of 3 maanden zonder aankondiging de GvG kaarten helemaal leeg veegt. Zodat de ''jongere'' gildes ook eens een kans krijgen om er tussen te komen. Dan kunnen we eens gaan kijken met z'n allen wie nou echt de beste is.

Dat klinkt leuk maar wat gebeurt er met de reeds geïnvesteerde goederen? Op een gegeven moment kost een siege zetten je ineens 3.000 van ieder goed welke je dan een dag later ineens kwijt kan zijn?

En jongere gildes ook een kans? Op wereld C is de huidige nummer 1 (nu 39 dagen aaneengesloten op 1) ongeveer een half jaar geleden ogericht...
 
Bovenaan