Open spel Laatste post van het uur!

DeletedUser

Guest
We hebben het eind van het spel bereikt. Hier komen de laatst verdeelde puntjes:

Daffyduck
Blackeagle1983
<--- plus 3
Blackeagle1983
Daffyduck
Tigertjheu
Daffyduck
Maddog1978
-----
-----
Aardbei67
Blackeagle1983
Tigertjheu
Blackeagle1983
 

DeletedUser

Guest
De eindstand komt daarmee uit op het volgende:


1. Hero91 - 47 punten

2. Blackeagle1983 - 45 punten

3. Tigertjheu - 36 punten

4. Daffyduck - 17 punten
5. DeAbacus - 10 punten
6. Midas89 - 3 punt
7. Miepie in Wonderland - 2 punten
Pimbolientje - 2 punten
9. Maddog1978
10. Aardbei67​

Gefeliciteerd Hero91 met je eerste plaats. En gefeliciteerd Blackeagle1983 en Tigertjheu met jullie 2e en 3e plaats.
 

DeletedUser8729

Guest
Gefeliciteerd alemaal, ik moest mij wel echt inhouden vanmorgen om maar op 2 te blijven ;)

Stiekem had ik het niet erg gevonden als je nog 1e werd nee. Maar jij wilde de schurkenschuilplaats ook het liefst en daar heb je nu kans op, well done. Ik ben ook blij, of het nu diamanten of het kennisaltaar wordt. En Tigertjheu ook gefeliciteerd, succes met de lastige keuze straks! :p
 

DeletedUser

Guest
De prijswinnaars hebben zojuist een verzoek gekregen ivm de prijzen. We kunnen in dit topic verdergaan, al zal ik de stand niet meer dagelijks bijwerken waarschijnlijk.
Hieronder nog wat statistieken over posts TIJDENS de wedstrijd. Dubbelposts zijn hierbij niet meegerekend:
  • 34 mensen hebben minstens 1 post geplaatst.
  • 8 mensen hebben 10 of meer posts gedaan en krijgen hiervoor een kleine beloning. (Ik zal dit weekend bericht sturen om het af te handelen)
  • 525 post zijn er geplaatst
  • 81 posts op 12 juli was het meeste op 1 dag. Waarbij 10 juli met 76 posts op een halve dag ook genoemd mag worden.
  • 68 posts op 13 juli was het minste op 1 dag.
  • 27 posts op 15 juli door Tigertjheu was het meeste posts door 1 speler op 1 dag. Hero91 en Blackeagle1983 hadden diezelfde dag de gedeeld 2e plaats van de week met 25 posts. Ook hierbij mag 10 juli met 22 posts op een halve dag door Tigertjheu genoemd worden.
  • 129 posts in totaal door Tigertjheu was het meeste door 1 speler. Gevolgd door Blackeagle1983 (124) en Hero91 (97)
 
Bovenaan