koloniale tijdperk

DeletedUser2610

Guest
joow FoE spelers,

ik heb een vraag, in de lijst met nieuwe add's van het koloniale tijdperk, stond ook dat je plek had voor 3 missies, maar ik heb er toch echt nog maar 2...

Merkens
 

DeletedUser275

Guest
Misschien dat de 3de maar later komt.
Ik speel al een week op 0.18 en ik heb ook nog geen 3de missie gezien.
 

Seconddream

Actief lid
Er staat "maak kennis met een nieuwe adviseur" het zou kunnen dat er een 3e bijkomt maar het staat er niet, het zou dus ook kunnen dat er 1 weg gaat naarmate je verder komt.
 

DeletedUser2816

Guest
Dat is niet het enige dat ontbreekt, Hoe zit het met het verwerven van nieuwe kolonies ? Er zouden nieuwe functies beschikbaar moeten zijn. Ik heb er nog geen 1 gevonden, kan aan mij liggen.
 

Seconddream

Actief lid
Volgens mij moet je gewoon beginnen met spelen ( in de koloniale tijdperk ) om veel nieuwe dingen te ervaren.
Het verwerven van kolonies is in het koloniale tijdperk en hoeft niet perse in het begin al gelijk te zitten, je zal ook hier zaken vrij moeten spelen.
 

DeletedUser2610

Guest
dat zou het best kunnen zijn, ik ben bijna klaar met de late middeleeuwen, dus we zullen het zien
 

DeletedUser2010

Guest
Ik ben begonnen met het nieuwe tijdperk :) zo te zien gaat dit bakken met goederen en muntjes kosten
 

DeletedUser275

Guest
Dat klopt het gaat veel goederen, munten en voorraden kosten.
Sebiet zelf eens kijken op mijn account hoe de nieuwe dingen eruit zien.
 

DeletedUser2610

Guest
maarten, ik kijk op je acc, maar ik zie niks van het nieuwe tijdperk..-_-
 

DeletedUser275

Guest
Ik ben vandaag nog niet op mijn account geweest sinds de nieuwe update. De Koloniale tijdperk zal ik waarschijnlijk Woensdag bereiken, want het kost nog al wat forgepunten. Alleen diamandspelers kunnen dit sneller.

Na op mij account te zijn geweest, mag je van woensdag dinsdag maken. Ik heb minder forgepunten nodig dan gedacht.

Ik ben ook begonnen met het eerste gebied te scouten. Mijn scout komt morgen toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2610

Guest
Algemene nieuwe functies i.v.m. missies & landkaart!

•Missies die te maken hebben met medailles
•Missies die vereisen dat je goederen verzamelt of betaalt
•Een derde slot voor missies•Een nieuwe adviseur die missies geeft
•Nieuwe beloningen voor provincies
•Sterkere vijandelijke legers
 

DeletedUser2610

Guest
okee chil, ben je misschien begonnen aan de nieuwe landkaart? wat dat kan het misschien zijn..:)
 

DeletedUser275

Guest
Ik zit in de koloniale tijd en ik heb de eerste provincie veroverd. Dat bestond uit 6 gebieden met alleen maar Langzwaardkrijgers en zware ridders als verdedigers.
 
Bovenaan