Klacht

DeletedUser

Guest
Ik heb afgelopen nacht met diamanten mijn productie verhoogd. Nu heeft mijn provider werkzaamheden verricht waardoor ik niet op tijd online kon zijn om mijn productie te incasseren. Nu heb ik én diamanten gebruikt en geen productie gehad waardoor ik dubbel ben benadeeld. Ik vind dat hierin wel een zekere coulance moet zijn. Het kan niet zo zijn dat diamanten waarvoor betaald wordt niet leveren waarvoor ze ingezet worden. Dus als de productie niet kan gelden voor de 'bedorven' productie ben ik van mening dat ik ofwel de diamanten terug moet krijgen of in ieder geval de bonus behoor te ontvangen waarvoor ik heb betaald.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Seconddream

Actief lid
Ik ben nu zwaar benadeeld. Ik heb afgelopen nacht met diamanten mijn productie verhoogd. Nu heeft mijn provider werkzaamheden verricht waardoor ik niet op tijd online kon zijn om mijn productie te incasseren. Nu heb ik én diamanten gebruikt en geen productie gehad waardoor ik dubbel ben benadeeld. Ik vind dat hierin wel een zekere coulance moet zijn. Het kan niet zo zijn dat diamanten waarvoor betaald wordt niet leveren waarvoor ze ingezet worden. Dus als de productie niet kan gelden voor de 'bedorven' productie ben ik van mening dat ik ofwel de diamanten terug moet krijgen of in ieder geval de bonus behoor te ontvangen waarvoor ik heb betaald.

Een vervelende samenloop van omstandigheden waarvoor je het beste een support ticket kan maken zodat 1 en ander even bekeken kan gaan worden.
Klik hier om direct naar support te gaan. :)
 
Bovenaan