Keuze kampioensbarak.

DeletedUser7649

Guest
Zou het een idee zijn dat als je een kampioensbarak wint met een event dat je het tijdperk mag kiezen?
Als je bv in AT zit kan je nooit meer een kampioensbarak krijgen uit bv Morgen.

Ik denk dat er best wel leden zijn die dat zouden willen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er best wel leden zijn die dat zouden willen.

Vast wel. Mensen zijn zelden tegen een idee waar ze van profiteren.

Als je in Morgen zit kan je een kampioensbarak uit Morgen winnen. Niemand verplicht je die neer te zetten of een upgrade te geven als je hem hebt staan.
 

DeletedUser7649

Guest
Klopt, maar ik heb er nu 1 uit Morgen en Toekomst staan.
Wil ik die behouden, dan kan ik deze nooit verwijderen.
Daarom zou het misschien fijn zijn dat als je een kampioensbarak wint, je zelf het tijdperk mag kiezen.
Met een reno kit kan je hem upgraden, dat snap ik wel.

Maar je kan nooit meer een tijdperk lager krijgen, daar gaat het mij om.
Ik heb geen voorraad kampioensbaraken Morgen staan.
 

DeletedUser6877

Guest
ik heb al een keer een idee geuit voor een demovatiekit, zodat je daarmee gebouwen een tijdperk lager kan zetten ;p
 

DeletedUser5889

Guest
Zou het een idee zijn dat als je een kampioensbarak wint met een event dat je het tijdperk mag kiezen?
Als je bv in AT zit kan je nooit meer een kampioensbarak krijgen uit bv Morgen.
Ik denk dat er best wel leden zijn die dat zouden willen.

Er is hier op het forum al eens geopperd om de renovatiekit ook te kunnen gebruiken om te downgraden, maar dat is nooit tot een poll gekomen (geloof ik). Of was dit de 'demotivatiekit' waar CharlemagneII het over heeft? Zelf had ik het idee ook al eens in de groep gegooid (https://forum.nl.forgeofempires.com...ng-van-renovatiekits.14173/page-3#post-183085)

Ik heb ook een tijdje gedacht dat dit wel handig zou zijn, omdat mijn oudste kampioenen uit de Hedendaagse Tijd zijn. Maar vanaf Toekomst waren gevechten in MT en lager al niet interessant meer omdat ze te weinig punten opleveren. Heel erg mis ik ze dus eigenlijk niet. En als je als gilde eens wil gaan GvGen in een lager tijdperk, dan zet je gewoon een zwikkie barakken uit dat tijdperk neer; 1 kampioenenbarak zet dan ook geen zoden meer aan de dijk. Nu ik dit weet zou ik nooit meer een kitje gebruiken voor een downgrade.
 
Bovenaan