kartelvorming gvg

king enver

Nieuw lid
er zijn meer dan 4000 gildes ,
de meeste spelen gvg niet of die wel willen spelen kunnen niet omdat aantal gildes kartel vorming hebben en hele spel daardoor verpesten (alleen hun zelf niet)

daarom stel ik voor gildes aantallen (spelers) terug zetten naar 40 spelers.
gildes opgericht zijn puur alleen maar die grote kartel gildes helpen en verder geen betekenis hebben ontbinden.
als je hele week zelfde sector vrijgeeft en zelfde sector veroverd tussen 2 of 3 gildes om op die manier kartel vorming voort te zetten zorgen dat die gildes 1 week die sector niet meer kunnen overnemen.
tenslotte is dit spel voor elke publiek en moet toegankelijk zijn elke speler .
 

DarthRonin

Actief lid
gildes opgericht zijn puur alleen maar die grote kartel gildes helpen en verder geen betekenis hebben ontbinden

En wie gaat dat bepalen?
Jij weet wat er door het hoofd ging van de oprichter toen hij/zij dat gilde op richtte?

Wat let je om met je gilde dagelijks om 20.00 uur klaar te zitten en een plekje te veroveren op de kaart?
 

king enver

Nieuw lid
het gaat hier niet om een gilde of oprichter .
het gaat om verbetering wat voor nut heeft het een sector vrijspelen en na 30 seconden weer overnemen 20 uur???? het is een bug en fout zet het 48 uur kan nooit misbruik van gemaakt worden.
kijk maar heel goed in spel als je elke dag speel dan zie je het wel.
er is bijna geen gvg wereld die normale gildes kunnen landen behalve 5 gildes.
trouwens DarthRonin youw gilde ook land dan een keer op at !!!!voorbeeld dat kun je niet met je 80 spelers van je gilde en antwoord weet de meeste wel.
maar sommigen willen het niet weten,
men noemt voortaan zich al satelietgilde die alleen maar opgericht zijn om ander te helpen en de meeste dubbele accaunt wat niet mag volgens spelregel???
ik zonder kennis kan die vpn accaunts al achterkomen blijkbaar lukt deze spelmakers niet dan?
en de meeste gilde leden (spelers) die op top 20 op lijst staan zijn altijd tegen uiteraard omdat ze meeste nadeel hebben van veranderingen de rest is meer dan dat die deze spel bekostigen.
 

Markus

Actief lid
Nou heb goed nieuws en slecht nieuws voor je Markus: Behalve zorgen dat het blijft werken doen ze echt helemaal niets meer aan GVG bij Inno dus maak je vooral geen zorgen :D

ach je weet het nooit he. het zou zomaar een keer gebeuren dat er opeens een nieuwe kaart bij komt, you never know :p
 

DarthRonin

Actief lid
ach je weet het nooit he. het zou zomaar een keer gebeuren dat er opeens een nieuwe kaart bij komt, you never know :p
Was het niet zo dat degene die het ontwikkeld heeft vertrokken is en dat nu eigenlijk niemand weet hoe het werkt en ze het dus maar zo laten.
Dat meende ik ooit gelezen te hebben als reactie op vragen of er plannen zijn met GvG.
Dan denk ik dat het veilig is om te stellen dat het zo zal blijven.
 

Felair

Actief lid
Was het niet zo dat degene die het ontwikkeld heeft vertrokken is en dat nu eigenlijk niemand weet hoe het werkt en ze het dus maar zo laten.
Dat meende ik ooit gelezen te hebben als reactie op vragen of er plannen zijn met GvG.
Dan denk ik dat het veilig is om te stellen dat het zo zal blijven.
Helaas vertrokken naar de eeuwige jachtvelden..

Afgaande op de info hier blijft het vooral bij werkend houden en kleine verbeteringen doorvoeren maar dat is het dan.
 
Bovenaan