Opgelost Kan niet inloggen

DeletedUser

Guest
Als ik op mn gebruikersnaam en wachtwoord intoets kan ik geen wereld selecteren en als ik op 'aanmelden' klik gebeurd er niks
 

DeletedUser

Guest
heeft niks geholpen. Probleem is dat ik in Chrome geen wereld kan selecteren. In IE wel maar die gaat een stuk slomer
 

DeletedUser275

Guest
Je kunt in Chrome wel een wereld selecteren, maar je krijgt dat alleen niet te zien.
Dus selecteer gewoon je wereld en klik dan op aanmelden.
 

DeletedUser275

Guest
Dan kan ik je niet verder helpen.
Bij mij blijft die selecteren wereld op blanco staan, zelf als ik een wereld selecteer.
Ik kan mij wel aanmelden.
 

DeletedUser

Guest

heeft niks geholpen. Probleem is dat ik in Chrome geen wereld kan selecteren. In IE wel maar die gaat een stuk slomer

Je zegt dat je bovenstaand stappenplan waar niels546 naar heeft verwezen hebt gevolgd. Heb je hierbij ook je cookies en cache van je browser verwijderd? Ik kan zelf je probleem niet reproduceren. In sommige gevallen kan het overigens een paar seconden duren voordat de inlog-button reageert, heb je voldoende lang gewacht? Krijg je misschien een foutboodschap?
 

DeletedUser

Guest
heb cookies en cache van Chrome verwijderd. Kan geen wereld selecteren en de aanmelden knop werkt ook niet. ook niet na 10 minuten. ook geen foutmelding. er gebeurd gewoon niks.
Heb nu maar Firefox gedownload en daar werkt het wel maar het mooiste zou zijn als het in Chrome gewoon werkt aangezien Chrome een stuk sneller is
 

DeletedUser

Guest
heb cookies en cache van Chrome verwijderd. Kan geen wereld selecteren en de aanmelden knop werkt ook niet. ook niet na 10 minuten. ook geen foutmelding. er gebeurd gewoon niks.
Heb nu maar Firefox gedownload en daar werkt het wel maar het mooiste zou zijn als het in Chrome gewoon werkt aangezien Chrome een stuk sneller is

Heb je specifieke add-ons of instellingen ingesteld binnen chrome? Kun je misschien eens een screenshot nemen?
 

DeletedUser

Guest
Dit zou opgelost moeten worden met spelversie 0.10. Normaal gezien kan je momenteel wel inloggen door gewoon op de wereld te klikken ... Chrome toont dit dan wel niet, maar het wordt normaal wel geregistreerd. :)

Excuses voor het ongemak!
 

DeletedUser

Guest
Dit zou opgelost moeten worden met spelversie 0.10. Normaal gezien kan je momenteel wel inloggen door gewoon op de wereld te klikken ... Chrome toont dit dan wel niet, maar het wordt normaal wel geregistreerd. :)

Excuses voor het ongemak!

en wanneer komt die
 
Bovenaan