Jammer...

NormaJeane

Actief lid
Jammer:
• dat ZOVEEL threads worden gesloten zonder dat NL-Support er een ECHT antwoord op geeft...

en als vervolg:

• het sluiten van diverse threads door Support/Forum Admins vanwege vragen hierover door spelers leidt voor mij iig tot meer vragen, bijv.:

EDIT 31 oktober, aangezien ik zelf vind dat ik mijn vraag niet 'netjes' en goed had geformuleerd:
Het NL forum schijnt imho momenteel te worden geleid door enkelen die een restrictief beleid voorstaan, hetgeen ik onder meer concludeer uit het sluiten van veel topics i.pv. het moderaten daarvan. Nu kan ik me daar wel iets bij voorstellen gezien het NL forum vaak veel moddergooien bevat. Toch zou het weghalen van de modder en tegelijkertijd het openhouden van topics een beter resultaat geven.

Mss dat de echte objectieve NL spelleiders hierop een antwoord willen geven?
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het beta forum heeft ongeveer dezelfde regels als dit forum, je zou dus perfect moeten weten waarom sommige threads worden gesloten.
 

DeletedUser1072

Guest
Ik snap echt niet waarom de meesten mensen zo denken. Het kan zijn omdat ik gewoon iemand ben die heel erg simpel denkt over dit soort dingen. bij een post waarin iemand loopt te klagen over iemand anders kan je vanaf een kilometer aan zien komen dat dat gewoon een nutteloze rotzooi word daar zo. je kan denken: vrijheid van meningsuiting, maar zinnig word het iig niet. Dus gewoon meteen dicht.

En wie zijn die mensen met privileges dan? want er zijn ook zat discussies en ideeën die niet dicht gegooid worden (ook al zou dat soms wel moeten)
 

DeletedUser

Guest
ik ken een leuke zaak die *privileges* genoemt wordt lol,,,daar zitten ze lol,mss dat je daar moet zijn :)
 

Seconddream

Actief lid
Hoi NormaJeane, voor wat het forum aangaat kan ik je uitleggen dat hetgeen wat je opmerkt ook door ons gesignaleerd is.
Het is dus terecht opgemerkt ( ook door andere trouwens ) en daar proberen wij op de juiste manier mee om te gaan, het heeft dus de aandacht :)
 

DeletedUser2379

Guest
Er is altijd hier een antwoord van een forum moderator welke zich overal tussen moet mengen maar nooit iets toevoegd!

ga eens je echt toespitsen op de extremiteiten in dit spel bij diverse spelers en kom dan eens met gegronde onderbouwingen en sancties ipv allerlei regeltjes tevoorschijn te toveren en toe te lichten ?

Er zijn in dit spel door jullie eigen toedoen teveel escapes en jullie doen er geen drol aan.

Tis te makkelijk om via "andere" servers dit spel te beïnvloeden en jullie doen er NIETS aan.

op deze manier kan ik ook heel makkelijk moderator worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan