ja ik weet ik zeur

maar ik vindt het toch echt een achteruitgang, dat je je taveerne nou twee keer moet aanklikke vordat je erin kunt

een grote stap vooruit, twee kleine stapjes terug

ik doe et niet hoor, principieel weiger ik dit gewoon
 
het gaat niet echt om de tijd, geen flauw idee waarom ik dit hier zeg, onder het motto van discussie en feedback misschien, ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten plaatsen, trouwens, ik ben nog wat vergeten, het is niet alleen het twee keer klikke, maar ook de pop up, die van de bonusse dus, die vin ik erg, onaantrekkelijk, zakelijk, helemaal niet gezellig cafees, geen flauw idee waarom ik dit post, teveel tijd ws, tot in de pruimetijd, doeiii
 

nietje52

Actief lid
Er is al een draadje met advertenties, misschien beter daar zetten...
Het gaat niet over de advertenties zo ik het lees.
Ik speel zelf laptop dus ook zonder advertenties maar ik stoor me ook aan de taveerne add-on.
Als hij beschikbaar is heb je niet alleen een lelijke grote tekstballon maar hij staat ook nog in je balk met icoontjes.
Dat vind ik nogal dubbel.
En idd wat distenie zegt, je klikt op je taveerne als de ballon er staat en dan opent je taveerne op een scherm waar je helemaal niets kan veranderen of doen.
Overbodig dus.
Ik zal niet zeggen dat het helemaal niet nuttig is die bonus want voor beginnende spelers zal het best uitmaken.
Voor mij is het vooral irritant.
En volgens de data zal het een succes zijn want we klikken er allemaal op maar dat komt omdat ik nog meer te doen heb in mijn taveerne en ik van die ballon en icoon af wil.
 
Het irritante aan die taverne is uiteraard dat, wanneer er een "ballon" naast staat, en je klikt op de taverne, je automatisch op de bonus tab terecht komt, en dat die dan ook automatisch geactiveerd word (+5% verdediging, aanval, e.d.), en dat voor 16 uur.
Persoonlijk kies ik liever wanneer ik een bepaalde bonus wil activeren, maar ja, wie ben ik......
 
Bovenaan