Is deze wereld nog actief?

DeletedUser4747

Guest
Na een mantelzorgperiode van een paar jaar waarin ik mijn stadjes heb laten zijn wat ze waren, ben ik onlangs weer eens mijn steden gaan opgraven en een nieuw leven inblazen. Nu heb ik op alle werelden weer een min of meer actief gilde gevonden, maar op East-Nagach is ook op dit forum hier geen actie te bespeuren.
 

Markus

Actief lid
volgens mij wordt deze wereld nog vooral door crossers gebruikt (naar A-D een aantal, de meeste naar F eigenlijk). zelfs roel44 is naar F vertrokken feitelijk :p

maar er zijn nog wel redelijk actieve gildes hoor, degene waar ik in zit zit iig niet stil :p

en welkom terug natuurlijk... :)
 
hoi hoi, mag ik hier een vraagje stellen?
Ik speel dit spel nu een half jaartje ongeveer, begin steeds ietsje meer te begrijpen, maar van het nut van een gilde begrijp ik nog steeds niets.
Ik ben lid van een klein gilde, stuk of 6-7 actieve leden. Maar wat heb ik er eigenlijk aan? Is er onderlinge competitie tussen gildes? Kun je samen vechten? Tegen andere gildes? Of hoe dan?
Of gaat het spel alleen maar om mooie steden op te bouwen met grootste gebouwen met hoge levels waarbij die treintjes dan helpen, waar ik overigens ook niets van snap.
Je gooit 10 fp in een gebouw vd onderste vd lijst, je zet je eigen gg eronder, en vervolgens krijg je 10 fp van iemand anders terug. Sja, das leuk, en móet je ook doen om medailles en bd's te krijgen, maar is dat het nut van een treintje?
En die gilde-expeditiekampioenschappen e.d.? Punten die je voor je gilde kunt verzamelen en zo. Is dat de uitdaging? Ik merk er allemaal niks van. Ik bedoel, geen spanning of competitie of onderling contact.
Haha, wrsl een boel domme vragen van een newbee, maar ben wel benieuwd naar het antwoord :p
 

Azgalaxa

Actief lid
Zoek een gilde wat wel actief is.

Dan merk je vanzelf wat het verschil is. kies er ook 1 uit met een 1,9 boost en begin aan een arc naar 80.
Treintjes voor je gg zijn de snelste manier om niets uit het spel te halen.

GE en GSP zijn ook leuker als je actief in een gilde speelt.
 

BPCastellano

Actief lid
Wereld E is idd vrij dood. Veruit de minst actieve wereld. Vooral crossers gebruiken deze wereld idd.

Ik zou lekker in F investeren als ik jou was.
 

Graecus 002

Actief lid
Wereld E is idd vrij dood. Veruit de minst actieve wereld. Vooral crossers gebruiken deze wereld idd.

Ik zou lekker in F investeren als ik jou was.

Wereld E is zeker niet dood, maar ja, jij kan niet meedoen aan de top dus verzin je maar dat die dood is.
Wereld E is zeer actief, op de hoogste gs zijn er heuse gevechten...
 

BPCastellano

Actief lid
De reactie waarvan je wist dat ie kwam. Uiteraard van een lid van een van de nog 2 echt actieve gildes.

En heuse gevechten hahaha kerel, GSP is nu al 2 dagen dood. Plaats 1 lijkt weer afgesproken werk. Grapjas:D:D:D:D.

En dat andere gezever van jou ga ik niet eens op in. Mooie kerel.
 
Laatst bewerkt:

Graecus 002

Actief lid
GS dood? Volgens mij worden er nog dagelijks heel wat gevechten/onderhandelingen gedaan. Eerst ga je klagen dat je niet kan meedoen en als je dan kan meedoen ga je klagen dat wij niets doen. Wat wil je dan eigenlijk?
 

BPCastellano

Actief lid
Doe je ogen open. Dan zie je dat bijna niemand deze divisie nog serieus neemt na al die spelletjes van jullie. En daar laat ik het nu bij. Veel te eigenwijs ben je (zijn jullie). Zonde van mijn energie.

Ik heb in ieder geval gewaarschuwd voor deze ontwikkelingen. Begint aardig uit te komen.
 
Bovenaan