Is aanval afgeslagen altijd echt waar?

DeletedUser

Guest
Hmm, ben ik toch even benieuwd naar:

Ik wordt best wel vaak aangevallen op één van mijn werelden en ik zet niet altijd verdediging neer. Ik vind namelijk dat ik alleen wat neer moet zetten als het mijn sterkste combinatie is anders geef ik te veel punten weg aan de PvP spelers. Nou is het resultaat toch wel wisselend, ook de sterkste spelers in de buurt verliezen wel eens een potje als ik de sterkste opstelling gebruik, op 1 na. Is die nu gewoon een betere speler of laat ie een maatje eerst gluren en zich onmiddellijk terugtrekken(die zie ik dan als aanval afgeslagen?). Lijkt er soms op omdat aanvallen wel eens zeer kort achter elkaar komen.
Kortom is een afgeslagen aanval nou echt altijd afgeslagen of heeft de speler zijn aanval gewoon afgebroken? Wou ik toch wel even weten.
 

DeletedUser

Guest
Goeie vraag, ben ook zeer benieuwd naar het antwoord.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog even gechechecked(dubbelcheck). Hij heeft eigenlijk bijna dezelfde mogelijkheden om troepen op te stellen(alleen hij heeft verder alles 2x). Betekent dat ie als mens wel altijd de AI kan verslaan, maar als ie een keer ongunstig terrein zou loten zou ie alsnog kunnen verliezen. Punt is juist dat ie nooit verliest, daarom wil ik graag weten of terugtrekken duidelijk geregistreerd wordt als afslaan van de aanval of niet. Zou zo maar kunnen dat ik eigenlijk nog nooit een aanval heb afgeslagen door de AI, maar puur door de terugtrekking van de tegenstander, omdat die geen troepen wilde verliezen.
 

DeletedUser2073

Guest
olgens mij telt terugtrekking als verloren. dus als de tegenstander zich terugtrekt heb je gewonnen. hij laat volgens mij dit vverschil niet zien. ik heb het in ieder geval nog niet gezien.
 

DeletedUser

Guest
olgens mij telt terugtrekking als verloren. dus als de tegenstander zich terugtrekt heb je gewonnen. hij laat volgens mij dit vverschil niet zien. ik heb het in ieder geval nog niet gezien.

Hmm, ik denk dat het mogelijk is dat je gelijk hebt, dat maakt me wel treurig. Heb ik al die tijd voor niks verdediging opgesteld en mezelf op de schouder geklopt dat ik mezelf zo goed verdedigd heb. Stom spel dan toch?

Maar laten we even afwachten, misschien heeft iemand het echte antwoord op de vraag.
 

DeletedUser

Guest
Als iemand opgeeft of verloren heeft, zal je in je geschiedenis hetzelfde te zien krijgen: succesvol verdedigd of zoiets. Je zal dus niet kunnen zien dat hij/zij heeft opgegeven of echt heeft verloren ;)
 

DeletedUser

Guest
Ok, dan kan deze topic gesloten. Jammer, wat een ***spel
 
Bovenaan