inwisselen speciale gebouwen

DeletedUser10750

Guest
In de loop van het spel verzamel je heel veel speciale gebouwen die je als beloning hebt gehad (wachtvuren, altaren, wensputten). Niet alleen nemen die heel veel plek in, maar ze maken het ook onoverzichtelijk. Bovendien zijn ze vaak klein en verdwijnen onzichtbaar achter de steeds groter wordende gebouwen. Ik zou het een goed idee vinden als je twee van dezelfde zou kunnen inwisselen tegen één upgrade (zoals ook al gebeurt bij b.v. begraafplaatsen, banketbakkerijen). Een verschil in level tussen twee, zou opgelost kunnen worden door het storten van forge punten. De upgrade zou dezelfde beloning moeten geven als de twee ingewisselde tezamen. Om plek vrij te maken zou de upgrade b.v. 150% groter kunnen zijn dan het origineel, dus b.v. 1 wensput is 3x3 (2 is dus 6x6), de upgrade zou dan b.v. 4x5 kunnen zijn, zodat je beloond wordt met wat extra ruimte.
 

DeletedUser10617

Guest
Ik vind dit wel een goed idee, als je er een heleboel hebt maakt dit het natuurlijk onoverzichtelijk. Maar ik denk dat sommige mensen het te makkelijk zouden vinden. Na een tijd zou je er 20 of 30+ kunnen hebben, en zou het misschien te makkelijk worden.
 

DeletedUser7153

Guest
slechttttttttttttttttttt idee blijf van mijn wensputten af
 

bonke35

Actief lid
ik zet mijn wachttorentjes altijd een beetje uit het zicht zodat lui die mij aan willen vallen die andere 30 wachttorentjes vergeten te tellen:)
 

DeletedUser7153

Guest
je kan gelukkig terug trekken tijdens gevecht dus ik tel nooit :p
 
Bovenaan