Besloten spel Inschrijftopic spelleiders WvW #7

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Voor het inschrijven en het stemmen gelden de volgende regels. Ik raad ieder van jullie die zich wilt inschrijven als spelleider aan om deze regels eens goed door te nemen. Ook voor de gewone deelnemers gelden regels die hier te vinden zijn: klik (hier). Sla deze zeker niet zomaar in de wind.

Inschijfregels:
  • Je mag niet meedoen als je de vorige ronde hebt geleid.
  • Een spelleider dient voor zijn eigen inschrijving uitleg en alle info te zorgen en je hebt verstand nodig van het spel.
  • Ervaring is een pré, echter geen voorwaarde. Denk ook niet dat je wegkomt met 10 minuutjes aan WvW besteden per dag. Dit kan best wat langer zijn, zorg dus dat je zeker genoeg tijd hebt. Indien je merkt dat je toch wat te weinig tijd hebt, probeer dan iemand aan te spreken als medeleider.
  • Het aanpassen van je inschrijving mag totdat het stemmen begint.
  • Maximaal 10 inschrijvingen. De eerste 10 hebben geluk, degene die zich daarna willen inschrijven zullen moeten wachten.

Let op: Wanneer jouw spel aanpassingen vereist op de huidige spelregels dien je deze van te voren te vermelden! Het aanpassen van de regels tijdens een spel is niet toegestaan.

Het kan zijn dat door inactiviteit ronde #7 wordt gesloten en dat deze inschrijving dus de huidige ronde #7 vervangt.

Stemregels:
  • Iedereen is vrij om te stemmen. Als we zien dat hier misbruik van wordt gemaakt, gaan we hier wel een bepaalde regel op plakken.
  • Op jezelf stemmen is onsportief en dan ook verboden. Je stem zal niet geteld worden.

Basis informatie
Aantal dorpen :
Aantal spelers :
Hints :
Klaagmuur :
Afscheidsbrief :

Rollen
Jager :
Heks :
Dorpsoudste :
Beschermengel :
Ziener :
Dorpsgek :
Fluitspeler :
Cupido :
Beul :
Priester :
Geliefden kennen elkaar :
Geliefden samen winnen :
Opvolging Burgemeester: Door nieuwe stemming/Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 2 willekeurige drankjes/ 3 willekeurige drankjes/ 1 levens en 1 doodsdrankje

Wolven :
Welp :
Infectie wolf :
Sjamaan :

Stemmen
Eindtijd stemmen :
Tijdstip verhalen :

Speciale Rollen naar :
Lynch :
Burgemeester :



Inschrijven kan tot en met maandag 10 september 20:00
 

DeletedUser78

Guest
ik wou je net pmen ;)
ik en love hebben het idd druk met school, dus we houde deze in de wacht tot bijvoorbeeld de herfstvakantie ;) (ong over 8 weke,)
 

DeletedUser665

Guest
Persoonlijk kwam het vooral omdat ik 10 wou en ik van een paar vN de inschrijvers al weet dat ze inactief zijn.
 

DeletedUser

Guest
Top, dan is deze inschrijfronde dus voor #7 en dan schuiven jullie naar #8, agreed?
 

DeletedUser665

Guest
Ja :) als er geen aanhang komt voor deze zal ik een normale wvw pot maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het vernoemd naar #7, in ieder geval, bedankt Killergast. Was misschien inderdaad weer tijd om een nieuw potje. Graag een leider, heb het zelf wat te druk.
 

DeletedUser93

Guest
Als er niemand is, dan wil ik wel een otje maken, dan maar hopen dat er op zijn minjst 10 spelers zijn, wat ik ernstig betwijfel.
 

DeletedUser

Guest
oke dan zal me wel opofferen

Basis informatie
Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : minimaal 10
Hints : nee
Klaagmuur : nee
Afscheidsbrief : een inhoudsloze

Rollen
Jager : 1
Heks : 1
Dorpsoudste :
Beschermengel :
Ziener : 2 (even en oneven)
Dorpsgek :
Fluitspeler :
Cupido : 1
Beul : 1
Priester :
Geliefden kennen elkaar : ja
Geliefden samen winnen : ja
Opvolging Burgemeester: Door nieuwe stemming/Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 2 willekeurige drankjes/ 3 willekeurige drankjes/ 1 levens en 1 doodsdrankje

Wolven : 1 per 5 mensen
Welp : 1 die groeit uit op dag 4
Infectie wolf : nope
Sjamaan : nope

Stemmen
Eindtijd stemmen : 21:00
Tijdstip verhalen : daarna

Speciale Rollen naar : mij
Lynch : in topic
Burgemeester : in topic
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Indien ArianaLover geen bezwaar heeft, mag je het inschrijftopic ook direct starten :)
 
Bovenaan