Besloten spel [Inschrijftopic] Spelleiders WvW #6(& #7)

DeletedUser

Guest
Hoi speelplaatsgangers,

Het vorige WvW potje was WvW zoals het zou moeten zijn. Daarom weer een inschrijftopic :)

Voor het inschrijven en het stemmen gelden de volgende regels. Ik raad ieder van jullie die zich wilt inschrijven als spelleider aan om deze regels eens goed door te nemen. Ook voor de gewone deelnemers gelden regels die hier te vinden zijn: klik (hier). Sla deze zeker niet zomaar in de wind...

Inschijfregels:
  • Je mag niet meedoen als je de vorige ronde hebt geleid. Bij meer dan 4 inschrijvingen moeten de mensen die een van de afgelopen 2 inschrijfrondes hebben geleid eruit.
  • Een spelleider dient voor zijn eigen inschrijving uitleg en alle info te zorgen en je hebt verstand nodig van het spel.
  • Ervaring is een pré, echter geen voorwaarde. Denk ook niet dat je wegkomt met 10 minuutjes aan WvW besteden per dag. Dit kan best wat langer zijn, zorg dus dat je zeker genoeg tijd hebt. Indien je merkt, dat je toch wat te weinig tijd hebt, probeer dan iemand aan te spreken als medeleider.
  • Het aanpassen van je inschrijving mag totdat het stemmen begint.
  • Maximaal 10 inschrijvingen. De eerste 10 hebben geluk, degene die zich daarna willen inschrijven zullen moeten wachten.

Stemregels:
  • Iedereen is vrij om te stemmen. Als we zien dat hier misbruik van wordt gemaakt, gaan we hier wel een bepaalde regel op plakken.
  • Op jezelf stemmen is onsportief en dan ook verboden. Je stem zal niet geteld worden.
  • Bij 3 inschrijvingen of minder stemmen we gewoon voor 1 ronde.


Overig
De winnaar van de stemming krijgt het eerst volgende potje toegewezen en degene die 2e wordt krijgt het daaropvolgende potje toegewezen.
Als de nummer 2 en 3 een gelijk aantal stemmen hebben, komt er een herstemming van 24 uur. Iedereen kan dan opnieuw stemmen, maar alleen op de nr. 2 en 3. Degene met de meeste stemmen kan dan wel vast zijn inschrijftopic openen.

Basis info :
Aantal dorpen :
Aantal spelers :
Hints :
Klaagmuur :
Afscheidsbrief :

Rollen :
Jager :
Heks :
Dorpsoudste :
Beschermengel :
Ziener :
Dorpsgek :
Fluitspeler :
Cupido :
Beul :
Priester :
Geliefden kennen elkaar :
Geliefden samen winnen :
Opvolging Burgemeester: Door nieuwe stemming/Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 2 willekeurige drankjes/ 3 willekeurige drankjes/ 1 levens en 1 doodsdrankje

Wolven :
Welp :
Infectie wolf :
Sjamaan :

Stemmen :
Eindtijd stemmen :
Tijdstip verhalen :

Speciale Rollen naar :
Lynch :
Burgemeester :



Inschrijven kan tot en met zaterdag 30 juni 20:00



Indien er meer dan 1 inschrijving is, gaat de poll later komen (ik vermoed ten vroegste zondagavond desnoods pas maandagavond). Ik ben afwezig gedurende het weekend, probeer desnoods Snicksie aan te spreken.
 

DeletedUser93

Guest
Ik ga maar eens 1tje probren, maar is het erg als het wel weer 10 of 12 spelers worden?
Want met meer heb ik dnek io kgeen zin met inactiefjes.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga maar eens 1tje probren, maar is het erg als het wel weer 10 of 12 spelers worden?
Want met meer heb ik dnek io kgeen zin met inactiefjes.

Aantal spelers is natuurlijk vrij te kiezen, afhankelijk van hoe actief het hier wordt. Het spellenforum is hier nu niet heel actief, maar aan 10 spelers geraak je wel. 15 is alweer moeilijker aangezien het vakantie is en sommige dan weer weg zijn. Dus hoeveel spelers je exact wil, mag je altijd zelf bepalen.
 

DeletedUser93

Guest
Dan zal er vanavond 1 komen, het is miss niet heel goed, maar ik had iets anders in gedacht maar daar zijn toch echt 20 spelers voor nodig en die zijn hier niet actief.
 

DeletedUser

Guest
Is er om 19.45 nog steeds geen inschrijving, dan doe ik er wel eentje ;)
 

DeletedUser93

Guest
Heb wel zin in leiden, maar bween te lui er zelf 1 te maken, miss dat ik die van grepolis pik.
 

DeletedUser

Guest
Het vorige potje beviel me wel, met 10 spelers, lekker actief en kort :D


Duivelse Demonen


Basis info :
Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : 10
Hints : Wordt vermeld, maar wss niet
Klaagmuur : Nee
Afscheidsbrief : Nee

Rollen :
Jager : 1
Heks : 1
Dorpsoudste :
Beschermengel :
Ziener : 1
Dorpsgek :
Fluitspeler :
Cupido :
Beul :
Priester :
Geliefden kennen elkaar :
Geliefden samen winnen :
Opvolging Burgemeester: Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 1 levens en 1 doodsdrankje

Wolven(Demonen) : 3

Stemmen:
Eindtijd stemmen :20.00 uur
Tijdstip verhalen : Daarna

Speciale Rollen naar : RabbidRobin
Lynch : In topic (Rood)
Burgemeester : In topic (Groen)

Demonen zijn eigenlijk een soort geesten, duivelse wezens. Niet tastbaar, in het geval je dat uit wilt proberen. Ze zijn vorig jaar begonnen in hun opmars. Ze kwamen de wereld veroveren. Niemand had iets door, dat kan ook niet want de demonen nemen de steden stiekem over. Ze kruipen in de lichamen van de machtigste personen en grijpen zo de macht. Ze hadden een groot stuk van de wereld al in handen. Afrika, die waren het zwakst geweest, Amerika en Australië hadden het al begeven. Ze waren nu in hun opmars bezig, maar er was 1 dorpje dat weerstand bood. En je kunt het waarschijnlijk al raden, dat dorpje was wakkerdam. Nadat ze al enkele weerwolvenaanvallen hadden overleeft, was het nu de beurt aan de demonen. In een lab onder Wakkerdam, werkte wetenschappers in het geheim aan wapens en bescherming tegen de demonen. Het was een riskante bezigheid, niet alleen omdat er een demon gevangen zat, maar ook omdat ze zo de aandacht van de demonen trokken. De vorige dag was er eentje in de omgeving gezien. Wakkerdam had zich goed voorbereid. De pakken waren verdeelt onder de schamele bevolking en veiligheidsmaatregelen waren getroffen. Alleen was er 1 probleem, de mensen wisten niet dat de demonen ook menselijke gedaanten konden aannemen. Deze schokkerende boodschap hadden ze losgekregen van de gevangen demon, vlak voordat ie was overleden. Nu was het dorp in gevaar, de demonen waren waarschijnlijk al geïnfiltreerd, er moesten maatregelen komen.
 
Bovenaan