Innogames is aso games

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
we speelden hier leuk met een aantal gezinsleden op een aantal PC
ineens een ban voor 3 dagen

innogames snapt niet van moderne security en gooien er gewoon een ban tegenaan
het is tijd om maar eens te kijken naar een minder aso gezelschap

ik zou iedereen willen waarschuwen, investeer geen geld en tijd in dit spel
innogames gooit zo de deur dicht, en naar rede luisteren ze niet

sorry gildegenoten, buurtjes en vrienden, sommige dingen pik ik gewoon niet

groeten

night108
 

DeletedUser

Guest
is aangemeld bij support, ben het niet eens met de sanctie
dus goodwill zijn jullie wel kwijt
met succces een top 20 speler gedemotiveerd
heb weinig zin en vertrouwen in een spel dat op deze manier werkt
niet echt fijn om tijd en moeite in innogames te steken, wanneer dit de werkwijze is
 

DeletedUser

Guest
toch bedankt voor je suggestie Skoop

support werkt met omgekeerde bewijslast, anti de EEG wet
ze kunnen niet aantonen dat er sprake van een voordeel was, dus slaat heel die sanctie nergens op
sind augustus doe ik mee, mijn zoon sinds vorige week een beetje actief op FOE
en nu dit onzinnig gedonder
vind het totaal nergens op slaan en toont aan hoe zwak innogames in feite is
 

DeletedUser

Guest
Vreemd allemaal. Ik speel ook met mij zoon op Cirgard. Vanaf 1 laptop , alleen gebruik ik Chrome voor mijn account en mijn zoon Explorer
 

DeletedUser

Guest
Beste Knight & Amazones gilde leden

vandaag kreeg ik een belachelijke sanctie van innogames
voor rede vatbaar is de leiding niet echt
dit is geen basis voor me om nog tijd en moeite in dit spel te stoppen
Helaas kan ik niet meer met jullie communiceren door Innogames
Ik wens jullie allemaal veel plezier met dit spel en hoop dat jullie niet zo in de toekomst behandeld zullen worden
 

DeletedUser

Guest
Als je geblokkeerd wordt, dan heb je altijd de mogelijkheid om een tegenspraak in te dienen (enkele uitzonderingen voorbehouden). Als je niet akkoord bent met de beslissing van de moderator, dan kan je via deze tegenspraak in dialoog gaan met hem/haar. Leg uit wat de situatie is, wat jullie onderlinge relatie is, enzovoort. Wees echter ook eerlijk, aangezien je daarmee het verste komt.

Uittreksel uit de spelregels:
Ben je het niet eens met de beslissing van een moderator? Contacteer hem/haar door beroep aan te tekenen via een supportaanvraag! Wanneer je er met de moderator in kwestie niet uitkomt, heb je altijd de mogelijkheid om een andere moderator naar je tegenspraak te laten kijken. Vraag simpelweg in je bestaande tegenspraak om een tweede mening ('second opinion'). Geraak je er dan nog niet uit, dan is er steeds de mogelijkheid om het community management naar je zaak te laten kijken. Ook dit kan je gewoon aanvragen in de bestaande tegenspraak. Houd er rekening mee dat het community management erg druk is en dat het daardoor wat langer kan duren voor je een antwoord krijgt.

Je begrijpt ongetwijfeld dat wij geen info over blokkeringen kunnen vrijgeven via het forum, aangezien dat privéinformatie is. Zo'n informatie gaan we niet vrijgeven op een publiek forum waar iedereen meeleest. Aangezien topics op het openbare forum ons in een positie plaatsen waar wij geen weerwoord kunnen geven, vermijden we zo'n dingen. Ik sluit je topic nu, verdere communicatie gebeurt via je tegenspraak. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan