Indicatie "door jou uitgenodigd" in vriendenlijst

DeletedUser8667

Guest
Soms wil je je vriendenlijst opschonen, je wilt een vriend verwijderen omdat je nieuwe vrienden wilt uitnodigen. Momenteel kun je op geen enkele manier zien in je vriendenlijst of jij iemand uitgenodigd HEBT of dat je uitgenodigd BENT.

Voor de efficiency van het beheer van je vriendenlijst zou het een verbetering zijn als er een indicatie gegeven zou worden dat je de betreffende vriend ZELF uitgenodigd hebt. Aan de hand daarvan is het beheer te verbeteren.

Tot zover de voordelen. Nadelen zie ik niet
 

DeletedUser8667

Guest
Een voorbeeld met kleine getallen.
Stel je mag maximaal 5 vrienden uitnodigen en je kunt maximaal 10 vrienden in je vriendenlijst hebben.
Ik heb een uitnodiging gestuurd aan Jan, Piert, Joris, Corneel en Marietje
Ik ben uitgenodigd door Donald, Dagobert, Kwik, Kwek en Kwak
Ik wil ruimte maken in mijn vriendenlijst voor Mark.
Ik weet alleen niet meer dat Jan, Piert, Joris, Corneel en Marietje door mij uitgenodigd zijn.
Als er nou een indicatie bij de eerste 5 vermeld staat, dan weet ik dat ik 1 van die 5 kan verwijderen zodat ik een uitnodiging naar Mark kan sturen.
 
Een voorbeeld met kleine getallen.
Stel je mag maximaal 5 vrienden uitnodigen en je kunt maximaal 10 vrienden in je vriendenlijst hebben.
In dit voorbeeld moet je dus eerst 6 vrienden eruit gooien voordat je weer vrienden uit kunt nodigen. Oftewel, je kunt pas weer uitnodigen als je maximaal 4 vrienden hebt.
 

mrrobg

Lid
Als je nu zou zeggen van als ik een vriend verwijder dan springt de cursor weg.
of is er geen makkelijkere manier te vinden om te kijken we er actief is.
i.p.v m/o van uit de geschiedenis van je stadshuis dan zou dit topic nog ergens over gaan.
Meer als 80 vv''s zelf kunnen versturen etc.
 
Bovenaan