Ik zoek actieve vrienden

DeletedUser8742

Guest
Ik wil graag hulp ontvangen (wie niet?) en graag hulp geven. Wie zich daarin herkent, graag een vv naar mij: "Thea 4 de Snode"
 

DeletedUser9178

Guest
ik ook

ik ook zoek vrienden om beter een ruilhandel op te zetten. maar hoe voeg je een nieuw iemand toe in je vriendenlijst?
Ik wil graag hulp ontvangen (wie niet?) en graag hulp geven. Wie zich daarin herkent, graag een vv naar mij: "Thea 4 de Snode"
 

DeletedUser2470

Guest
Ik help mijn vrienden dagelijks maar kan geen vvs meer sturen (max bereikt), dus nodig me uit en ik aanvaard je.
 

Emevi

Lid
Ik heb aan Grootse Gebouwen:
Zeus, Babel,Pharos, Colosseum, Dom v.Aken, Hagia Sofia, San Marco, Notre Dame, Basilius, Castel del Monte, Deal Castle, Frauenkirche, Sterrenwacht, Alcatraz.
Ook ik zit aan het max van mijn 80 vriendschapsverzoeken, dwz die door mij zijn gedaan. Nu mag ik nog 59 vriendschapsverzoeken aanvaarden Stuur me er een en je wordt mijn vriend! Hoe meer vrienden, hoe meer kliks, hoe meer kansen op een Blauwdruk voor jou en mij! En 20 goud en een sterretje voor verhoogde uitkering natuurlijk!
Klik naast de gezichtjes onderaan op vrienden uitnodigen, dan tab vrienden toevoegen en vul in: Emevi .
Ik doe elke dag een helpenrondje en speel op Arvahall!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan