Geen Bug ik zocht, meld een foutje op de wiki, maar niet gevonden, dus maar hier

ik heb zojuist een koningljk badhuis gekregen, was ik heel blij mee totdat ik me inene realiseerde dat dat ook tijdperk gevoeling is, om de een of andere reden dacht ik dacht die nederzettingn dingen anders ware, geen flau idee waarom, maar goed, niet dus, het zij zo, maar ik kan em ook niet inwisselen bij de antiqair, niet dat ik dat zou wille, het is mij toch geheel en al onduidelijk waarom je iets soms wel kan inwisselen, en soms niet, ik heb dezefde dingen in mijn invettaris, ene kan ik wel inwisslen, andere niet, geen idee wat het verschil is, hoe je eraan komt?
 

Bijlagen

  • badhuis.jpg
    badhuis.jpg
    148,2 KB · Weergaven: 75

nietje52

Actief lid
Rechtsboven in je inventaris staat een slotje.
Als je die aanklikt kun je je spullen al dan niet op slot zetten voor de antiquair.
 

boreanaz

Senior Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
ik heb zojuist een koningljk badhuis gekregen, was ik heel blij mee totdat ik me inene realiseerde dat dat ook tijdperk gevoeling is, om de een of andere reden dacht ik dacht die nederzettingn dingen anders ware, geen flau idee waarom, maar goed, niet dus, het zij zo, maar ik kan em ook niet inwisselen bij de antiqair, niet dat ik dat zou wille, het is mij toch geheel en al onduidelijk waarom je iets soms wel kan inwisselen, en soms niet, ik heb dezefde dingen in mijn invettaris, ene kan ik wel inwisslen, andere niet, geen idee wat het verschil is, hoe je eraan komt?
Wat nietje51 ook aangeeft over het slotje klopt. Sommige items worden automatisch op slot gezet vaak gaat het om speciale items. Zo is het met het Koninklijk badhuis niveau 1 zo dat als je die eenmaal verwijderd hebt of verkocht je die niet opnieuw zou kunnen behalen. Je wel de upgrade kits krijgt maar daar dan niks mee zou kunnen omdat je het badhuis verkocht hebt. Om dus te voorkomen dat spelers dit per ongeluk verwijderen staat er dus een slotje op. Wil je het echter echt kwijt kun je het slotje eraf halen en dan kun je het wel verkopen bij de antiquair maar is het een bewuste keuze ;)
 
ahh, kijk, dat had ik me niet eens gerealiseerd, dat je sommige niet meer compleet krijgt dan, ik geloof niet dat ik ooit op het slotje geklikt heb, leek me vrij zinloos
 
Bovenaan