ik wil graag iedereen bedanken die mij geholpen heeft, want ik kan er niet meer in

ik kan inlogge, maar ik kan geen wereld kiezen, ik druk op speel, maar er gebeurt gewoon niks, komt geen pop up schermpje, van kies je wereld,
net zoals een paar weken geleden op beta, dus ik ben bang dat dit het einde voor mij is, heel jammer, want ik had net een leuk nieuw gebouw.
nogmaals, hardstikke bedankt voor alles, en veel speelplezier
 

DarthRonin

Actief lid
Ik heb het ooit gehad toen ik op Firefox speelde, ineens kon ik niet meer in het spel komen.
Na een week heb ik chrome geprobeerd en daar lukte het wel.
Misschien dat zoiets helpt.
 
ja idd, zoiets is het, ik heb een hele oude laptop, die alleen nog werkt op fox, zelfs de internet explorer doet heteigenlijk niet meer, google ook niet, ik kan het nog een keer proberen, maar daarom heb ik dus ook geen contact opgenome met support, want die kunne er ws ook niks aan doen, ik verwachtte dit al een tijdje, maar ik dacht nog eve, omdat het de beta eerst was dat het daaraan lag, maar het is dus ws gewoon een update, die men ouwe besturingssysteem niet meer aankan, tis allemaal niet zo erg, men account blijft gewoon bestaan, ik heb gewoon alleen eve verplicht vakantie ofzo
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We hebben inderdaad een update gedaan aan een van onze softwarepakketten die we gebruiken, hier kunnen we helaas niet omheen, en daardoor vervalt de ondersteuning voor zeer oude browsers. Je zal dus moeten updaten om het spel nog te kunnen spelen.
 
dank je wel voor het bevestigen leones, ik dacht het al maar ik wist het niet zeker, nu dus wel, ik moet nu toch echt een nieuw device gaan kieze, maar ik stel het al een tijdje uit, gewoon omdat er te veel keuze is eigenlijk, 'vroeger'. nog niet zo lang terug, kocht je gewoon een nieuwe laptop, nu hebbie pads, en telefoons, en een heleboel besturngssysteme, en ik heb echt nog steeds geen flauw idee wat ik wil, ik stel et al twee jaar uit eigenlijk, maar goed dit is verder geen discussie voor hier, dank je wel allemaal, en tot in de toekomstXXX
 
Bovenaan