IGTeacher - Spelerondersteuning

DeletedUser

Guest
logo.png

Beste spelers,

Heb jij altijd al de fijne kneepjes van Forge of Empires willen leren? Innogames Teacher is een project afkomstig van Tribal wars. Dit project is gericht op het opleiden van spelers door mentoren, Deze opleidingen helpen de (beginnende) spelers met de start van het spel, en alle aspecten van het spel. Van hoe je een gevecht speelt tot alle mogelijke tactieken, ook gaan we je leren hoe je met je stad om gaat, en hoe alles werkt. Dit project zal vanaf heden ook op ForgeOfEmpires.nl worden gestart in de hoop dat nieuwe spelers zich beter kunnen ontwikkelen.
Nu vraag je je wellicht af hoe dit mogelijk is. Wij geloven erin dat je dingen het best kan leren door advies te krijgen van spelers die hun eigen tactiek hebben uitgewerkt en het door willen geven.
Ben je juist van mening dat je het spelletje wel snapt en wil je juist je kennis doorgeven? Ook dat is mogelijk! We zoeken een team van mentoren die graag enthousiast les wil geven aan nieuwe(re) spelers.
Doordat dit een beginnend project is zitten we nog niet op het niveau waar we naar streven. Dit houdt in dat we nog mensen zoeken die ons kunnen helpen. Dit houdt niet alleen in dat we mentoren zoeken maar ook spelers die onze lessen willen volgen en zo dien nodig kritiek kunnen geven op wat er verbeterd kan worden.

Voor informatie kunt u kijken op onze website; www.igteacher.com. Door op de beginpagina uw spel te selecteren. Door hier een ticket in te dienen kunnen we u een mentor aanwijzen, die u vervolgens zal begeleiden. Voor andere vragen over het Forge of Empires gedeelte kunt u terecht bij stolkie@igteacher.com .

Wat houdt dit precies in?
Dit houdt in dat spelers die ervaring hebben met het spel, een mentor worden voor verschillende spelers. Dit houdt niet in dat je een nieuwe speler moet zijn, ook voor spelers die hun vaardigheden willen verbeteren is dit een nieuwe kans. Dat lesgeven, hoe zit dat?
Dat houdt in dat je kan helpen bij verschillende onderwerpen. Weet je niet zeker of je genoeg kennis hebt van Forge of Empires om les te kunnen geven? Of ben je bang dat je juist teveel weet om lessen te kunnen volgen? Voor dit soort vragen kan je altijd een bericht achterlaten of voor een snelle reactie een mail sturen naar het eerder genoemde mailadres.

Je hebt ook altijd welkom in ons Quakenet-kanaal #igteacher

Ik hoop dat we hiermee al jullie vragen hebben beantwoord.

Groeten,
Het InnogamesTeacher team.

LET OP: DIT PROJECT IS VOOR EN DOOR SPELERS GEMAAKT, dit houdt dus in dat je niet terecht kunt bij de Innogames-support voor klachten/vragen over ons.
 

DeletedUser4062

Guest
Mooi stolkie , bedankt om ons project openbaar te maken :p

nee , bedankt om dit hier te posten ;)
 

DeletedUser

Guest
Leuk hoor, maar is hier nu echt behoefte aan? In de gildes lopen al genoeg mentors rond.
Er zijn bovendien meer dan genoeg tutorials te vinden. Kansloos initiatief vrees ik.
 

DeletedUser1701

Guest
Leuk hoor, maar is hier nu echt behoefte aan? In de gildes lopen al genoeg mentors rond.
Er zijn bovendien meer dan genoeg tutorials te vinden. Kansloos initiatief vrees ik.

Zoiets denk ik er ook over eigenlijk...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind jouw reactie kansloos. Laat mensen die wel aardig en behulpzaam zijn (itt jezelf)

Ik zeg toch niet dat deze mensen niet aardig, goed of wat dan ook zijn. Begin dan niet gelijk weer mij persoonlijk aan te vallen, maar kom met een goed onderbouwd verhaal waarom jij het wel goed vind.
- Als je niet in een gilde zit is dat bij een (handels) spel als dit niet erg handig ;-)
- ik help iedereen met raad en daad die in ons gilde zit, en ons forum is gevuld met tips & tricks.
- Lees ook eens de FAQ van FOE door, zou ik zeggen dan heb je 99% van je nodige basiskennis al te pakken
 

DeletedUser1653

Guest
leuk initiatief, ik weet zeker dat er wel spelers gaan zijn die er baat bij gaan hebben. Ik zelf ben bijvoorbeeld veel van de handel en het stadje bouwen niet van het vechtgedeelte. Het is best mogelijk dat je daar nog wat tips kunt leren die je niet ingame oppikt omdat nou eenmaal niet iedereen bij een top 10 gilde zit :)
en als je daadwerkelijk naar de site gaat zie je ook dat er een teacher is voor alle innogames spellen. Speel ook een beetje op The West en kan daar zeker wel een lesje of 2 over gebruiken.
De tijd zal uitwijzen of dit initiatief een blijvertje is maar voor mij geldt 'thumbs up' voor de mensen die zoiets (belangeloos) opzetten om anderen te helpen.
 

DeletedUser

Guest
Kleine bump! We zijn nog altijd opzoek naar mentoren en leerlingen.

Kijk zeker op de website
 

DeletedUser4420

Guest
Ik vind het ook wel een goed plan. Je ziet tenslotte heel wat nieuwe spelers al binnen een week afhaken, of dorpjes die nauwelijks uit het bronstijdperk groeien. Kan zijn dat die spelers het toch niet zo'n leuk spel vinden, maar kan ook zijn dat ze afhaken op alle mogelijkheden die het spel biedt.
Ik heb me aangemeld op jullie site, al zag ik dat er al behoorlijk wat mentoren zijn! :D
 
Bovenaan