IDEE! Online status zien van medespelers,vrienden. (offline)(online)

Online status toevoegen van vrienden en gilden-leden? (Online)(Offline)


  • Totaal aantal stemmers
    14

PartyPoison

Actief lid
Is heel handig voor bijvoorbeeld een speedboost, dat je kan zien wie evt beschikbaar is
zie functie: gildechat

Veel van onze forumgangers hebben moeite met aanpassingen. :p
het biedt niks nieuws en zorgt zoals eerder aangegeven enkel voor frictie. als iemand kenbaar wil maken dat deze online is, gaat dit heel gemakkelijk d.m.v. een mailtje of een berichtje. heb FoE eigenlijk standaard runnen op mn thuis PC. betekent niet dat ik constant naar dat tabblad zit te turen.


eens met Joey en Nietje. Overigens, als je hun online status moet weten, probeer discord, skype, teamspeak, facebook? zelfs linkedin zou werken lol
 

Joey-the-king

Actief lid
het loopt erg gelijkop hoelang nog om te stemmen?
"- Een poll loopt altijd 14 dagen. Daarna wordt hij automatisch gesloten.
- Een poll heeft minimaal 15 stemmers nodig om geaccepteerd te worden. Worden er geen 15 stemmers bereikt dan is de poll niet geldig.
- Een meerderheid van 75% is benodigd om een idee door te zetten naar de ontwikkelaars van het spel.
Let op! Dat een idee hier goedgekeurd wordt, betekent niet dat het ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden!"
 
Niks onzinnigs aan. Als je ziet dat iemand online is, ga je er dan vanuit dat ie meteen op jou reageerd? Want als het zo dringend (.. hoe dringend kan foe zijn..), verwacht jij dat diegene gelijk reageerd.. Maar als diegene dit niet doet krijg je weer gezeur als "je was online!".

Daarnaast zijn er PC spelers die FoE op de achtergrond open hebben staan. Bij hen staat er dan continue online, ook verwarrend.
Naar aanleiding van dit bericht, heb ik mijn stem aangepast. Op de pc heb ik ook FoE altijd op de achtergrond aan staan.
Dan hebben de argumenten voor het idee naar mijn mening ook geen toegevoegde waarde meer.
 

Atokirina

Actief lid
Zelfs in Elvenar hebben ze dat blijkbaar.

Die online status is in elk geval veel handiger hier dan daar.
 
Het zou handig zijn in de algemene spelers lijst, zo hoef je dan geen berichten te sturen als ze niet meer spelen, b.v. doormiddel van een zwart bolletje.
Dit kan je in FOEStats zien, maar die is inmiddels al aardig verouderd en zoals wereld G staat daar nog niet eens bij.
 
Bovenaan