IDEE! Bevestiging bij verkoop weg

DeletedUser

Guest
Je krijgt bij alles wat je verkoopt een pop-up die vraagt om een bevestiging, behalve bij wegen. Juist die wegen zie je amper, dus dan zou het prettig zijn als je daar ook een bevestiging krijgt. Dat ik ze per ongelujk verkoop is nog niet eens zo erg, want zoveel kosten ze ook weer niet, maar soms heb je niet door dat ineens een aantal gebouwen niet meer meedoet.
 

DeletedUser

Guest
Ja, goed idee.

Edit Met de opmerking dat het bij een stadsverbouwing bloedirritant kan worden denk ik.
Misschien zou de popup voor alleen verkoop van wegen voor dit soort ondernemingen (tijdelijk) apart uit te schakelen moeten kunnen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9703

Guest
Asjeblieft niet !!!
Een gebouw wil je niet per ongeluk verkopen. Maar als ik een weg kwijt wil, dan wil ik niet allemaal popups wegklikken.

En als je een weg te veel weghaalt. Dan leg je die toch weer terug. Of ga je me vertellen dat je grote tekorten aan voorraad en munten hebt??? En die weg ligt er binnen een paar seconden. Dus dat kan ook geen probleem zijn.
 

DeletedUser

Guest
Asjeblieft niet !!!
Een gebouw wil je niet per ongeluk verkopen. Maar als ik een weg kwijt wil, dan wil ik niet allemaal popups wegklikken.

Je legt een weg ook niet aan per wegdeel. Je kan een hele weg neerleggen. Weghalen zou dan ook met 1 pop-up moeten kunnen.

En als je een weg te veel weghaalt. Dan leg je die toch weer terug. Of ga je me vertellen dat je grote tekorten aan voorraad en munten hebt??? En die weg ligt er binnen een paar seconden. Dus dat kan ook geen probleem zijn.

Zou "zoveel kosten ze ook weer niet" daar naar verwijzen? o_O
 
Zolang je wegen alleen per stuk kan verkopen ben ik tegen. Als je dan een langer stuk weg wilt verwijderen zit je dus wel met die pop up voor ieder blokje. Dat weghalen in 1x zou moeten kunnen ben ik het mee eens maar dat is nu niet zo, dus daar moet dan eerst iets aan gedaan worden.
 

bonke35

Actief lid
ik zie altijd in een keer dat een gebouw het niet meer doet als ik per ongeluk een weggetje wegdoe
tijd voor een brilletje dus
 

DeletedUser2073

Guest
Nee niet doen. De weg kost erg weinig en weegt niet op tegen de irritatie van een pop up.
 

Markus

Actief lid
ik wil dan alleen een bevestiging zien als ik met die actie daadwerkelijk een gebouw "los" maak van mijn stadhuis.... dan is die popup tenminste niet waardeloos :p
 
Je hebt toch gewoon dat weggetje rechts in beeld als een gebouw niet is aangesloten aan de weg?
Of begrijp ik het niet?
 
Bovenaan