Iconen

DeletedUser2372

Guest
Bestaat er ergens een overzicht met alle icoontjes? Bij 'onderhandelen' komen er icoontjes voor waarvan ik de betekenis nergens kan achterhalen. Kan er niet voor gezorgd worden dat je de betekenis te zien krijgt wanneer je met de muis over zo'n icoontje beweegt?
 

DeletedUser275

Guest
Over welk icoontje heb je het? Zou je een print screen kunnen maken?
Ik heb hier nog nergens een overzicht van gezien.
 

DeletedUser2372

Guest
Ik bedoel de icoontjes die je ziet wanneer je wil onderhandelen om een (deel van) een provincie wil overnemen. Ik weet niet zo direct hoe ik hier print screens kan plaatsen. Het icoontje waarover ik het heb is een klein bruin kannetje.
 

Seconddream

Actief lid
Een klein bruin kannetje is wijn, als je op je stadhuis klikt krijg je een overzicht van alle goederen met bijbehorende icoontjes.
;)
 

DeletedUser275

Guest
Jason26, die icoontjes vind je ook terug in je stadhuis en daar wordt er wel vertelt wat ze betekenen.
 

DeletedUser2372

Guest
Bedankt voor de reacties. Gevonden!!! Toch vind ik het spijtig dat je de betekenis niet meteen kan zien in het scherm 'onderhandelen' voor de overname van een provincie of een stuk ervan. Maar ik kan weer verder.
 

DeletedUser2215

Guest
Ik ben het met je eens Jason. Na een tijdje weet je wel wat alles betekend, maar in het begin had ik hier ook last van. Moet relatief simpel zijn om een mouse-over toe te voegen denk ik, zou wel helpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met je eens Jason. Na een tijdje weet je wel wat alles betekend, maar in het begin had ik hier ook last van. Moet relatief simpel zijn om een mouse-over toe te voegen denk ik, zou wel helpen.

Ik zal dit doorgeven aan de ontwikkelaars. Bedankt voor je hulp allemaal! :)
 
Bovenaan