Hulp gezocht voor recordpoging

DeletedUser6586

Guest
Ik ben op zoek naar in totaal 100 vrienden die dagelijks 10 fp bij mij doneren in mijn GG's.
Op die manier probeer ik in het guinness book of records te komen als speler met de snelst groeiende GG's.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en ik zie de vele vv's wel verschijnen.

Groetjes Rutger
 

DeletedUser1623

Guest
Ik ben op zoek naar in totaal 100 vrienden die dagelijks 10 fp bij mij doneren in mijn GG's.
Op die manier probeer ik in het guinness book of records te komen als speler met de snelst groeiende GG's.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en ik zie de vele vv's wel verschijnen.

Groetjes Rutger

Sorry maar het huidige record verbreken zal je niet gaan lukken vrees ik, kijk maar eens naar de volgende link:

http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?11813-ca-va-de-franse-alcatraz

Een speler op de franse server heeft een lvl 74 alcatraz :)
 

DeletedUser6586

Guest
Ik ben ook niet op zoek naar een record in de vorm van het hoogste niveau van een bd, maar in de vorm van het snelste groeien.
Dus aanmeldingen daarvoor zijn nog steeds welkom :)
 

DeletedUser

Guest
En in welke periode ? want er zijn GG's die in 1 dag 7 niveau's omhoog zijn gegaan,
Waren dan wel zeusjes, met 1 niveau gratis erbovenop, maar met genoeg spelers die genoeg fp's hebben opgespaard is het te doen.
 

DeletedUser6586

Guest
Na veelvuldig overleg met vele spelers is besloten dat de recordpoging gaat plaats vinden vanaf dinsdag 23-12-2014, 13.00 uur tot woensdag 24-12-2014, 13.00 uur

Het is dat de bedoeling dat iedereen die mee wil helpen doneert in mijn San Marco.
We proberen deze in 24 uur zo hoog mogelijk te krijgen.

Mocht je nog mee willen doen stuur me dan een vv.
 
Bovenaan