[hulp] Benodigdheden ontwikkelingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
spekiej had reeds een overzichtje gemaakt met alle benodigde grondstoffen doorheen het spel. (link). Maar de lijst bevatte geen forgepunten, goudstukken, ...

Ik heb nu een nieuwe lijst gemaakt die netjes alle grondstoffen opsomt per periode maar die ook alle benodigde goudstukken, voorraden en forgepunten bevat. In dat document is er ook nog een tweede tabblad dat enkel de essentiële benodigdheden bevat. Er zijn immers heel wat ontwikkelingen (meestal uitbreidingen) die niet noodzakelijk zijn in het spel en door deze over te slaan kan je dus sneller vooruit gaan.

>> Je kan het document hier aantreffen. <<

Nog even het volgende meegeven:
Om alles te researchen heb je 2694 forgepunten nodig of dus 2694 uur wat overeenkomt met 112 dagen of ongeveer 4 maand. Hierbij is er natuurlijk geen rekening gehouden met het aankopen van forgepunten, gebruiken van forgepunten om te handelen en ga ik er van uit dat je actief bent. Wil je snel het einde van de ontwikkelingen halen en volg je enkel het essentiële pad dan bespaar je 394 forgepunten of dus 394 uur of zijnde dus iets meer dan 16 dagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nice! je hebt alleen typfoutje gemaakt (lage Me moet zijn laTe Me)

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Als we toch muggenziften, ijzer met alleen een hoofdletter i :confused: doet pijn aan mijn ogen
 

DeletedUser

Guest
Goed gemaakt, ik heb wel mijn vragen..
als je dit volgt kom je ook nog vast te liggen.. ook kan er van je gestolen worden & dat het met troepen een paar keer mis gaat.
Dus om dit precies te volgen is onmogelijk, zonder uitbreiding maak je het jezelf ook enkel lastig..

Dit zal enkel werken als de handel 24/7 online aanstaat.. dus in de toekomst na enkele updates is dit zeer handig;)


Mlicka
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan