huisdieren

DeletedUser

Guest
hoi

ik heb 3 kippen
heb er nuzo geen foto van

als jij huisdieren hebt...
we willlen er alles van weten
 

DeletedUser5820

Guest
Ik heb een bejaarde kat die ouder is dan ik en we hebben twee bakken met vis. Een aaltje en garnalen. Knijntjes maar die wonen nu bij familieleden en verschillende vissen waaronder ballonmolly's, blackmolly's, een karper, een dwergklauwkikker en eerst een meerval en twee reuzenalgeneters maar die hebben we geruild voor andere vissen want die meerval ging op rooftocht en die algeneters waren te groot. Het aaltje schijnt ook het aquarium leeg te eten maar die laten we lekker zijn gang gaan! :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hier een kat rondlopen, genaamd Smeagle, heeft veel weg van een hond, want deze vraagt enorm veel aandacht, en komt (bijna) altijd als je roept, hij moet wel in de buurt lopen, hehe

Verder heb ik nog vele dieren onder mijn hoede,
Britt & June zijn 2 paarden, Fjorden, Britt word soms bereden in lessen voor jongere kinderen, op dit moment even niet(hengstig), en June staat er omdat ze gewoon bij de familie hoort,
Yar & sinds kort ook Lexa staan samen, Yar is een KWPN'er, een enorm zacht karakter, en als je het over kwaad hebt is het bij hem egt nergens te vliegen! hij doet alleen wel vliegen kwaad als die de kans krijgt haha, Lexa is sinds maandag nieuw gekomen, en tot nu toe gaat het erg goed met haar, ken haar alleen nog niet zo goed hehe
Amy is een merry van nabij 14 jaar, een enorm zachtaardig karakter, alleen is ze chronisch hengstig, wat haar soms erg vervelend in de handen maakt.

Ook staan er een aantal ezels,
Mr. Lodewijk & Truus staan samen, Truus is de oudste op stal en is ongeveer 27 jaar, egt een oudje dus, samen met lodewijk staat ze samen en die 2 kunnen het altijd goed vinden.
Tamarley is een langharige ezel, ook een enorm zachtaardig karakter, en houd van veel aandacht.
Winnie, Ioor, & Koen zijn nog 3 die bij elkaar staan in de stal, en die zijn niet zo van aandacht, al komen ze alle drie wel eens even langs kijken :)
En daarnaast hebben we Charly & Boeke, die zijn ook weer rustig van karakter, en de nieuwsgierigste van allemaal :p

Daarnaast hebben we nog +/- 10 geiten, allemaal hen eigen karakter, ene wat schuw en ander is weer dol op even een kriebel tussen de hoorns :p
Ook hebben we nog 4 schapen, 3 Drentse heideschapen en 1 van texel :p zijn allemaal nog wat schuw maar is het afgelopen half jaar een stuk afgenomen.

Dan hebben we nog +/- 15 kippen, daar heb ik mij niet over ontfermt haha, vind die maar stinken :$ sorry (A)

En niet te vergeten hebben we ook nog 4 varkens, waarvan er eentje erg lief is, en wel van een kriebel houdt,
Natuurlijk moet ik de konijnen en cavia's (+/- 14 stuks) ook niet vergeten, en de 2 vlaamse reuzen ook niet, die laatste 2 zijn wel het meest bijzonder, want die zijn gek op aandacht :D en eten haha..

En dan hebben we nog 10 katten daar rondlopen, maar daar heb ik niets mee te maken :p


72 dieren dus waar ik wel mee te maken heb :D
 

DeletedUser5820

Guest
Is die die Gollum-kat of zijn vriendelijke naam: Smeagle ook van jou?
 

DeletedUser5820

Guest
Dus je hebt hem gewoon gejat? Of was hij veel liever bij jullie? Hebben wij ook gehad met een kat, die liep de hele tijd bij een gezin naar binnen en die mensen kwamen hem dan ook elke keer weer terugbrengen maar later toen ze gingen verhuizen. Was onze lieve lapjeskat weg. :( :(
 

DeletedUser

Guest
Hij is van een huisgenoot :p die heeft hem van jongsafaan al :p, maar op de stal lopen tig katten rond die gewoon zijn aan komen lopen en gebleven,

wel jammer dat ze dan waarschijnlijk jullie kat hebben mee genomen :( heb je nu wel weer een kat of niet ?
 

DeletedUser5820

Guest
ja, een bejaarde kat zoals ik al zei. Naast ons huis zit een kinderopvang en er kwam op een ochtend een moeder met haar peuter aan en dat kind dat onze kat en die moeder zei: ''ja jong poesje''
 
Bovenaan