Hoe werken treintjes

Aangezien in de chats van de gilde moeilijk uit te leggen is, stel ik deze vraag hier en als jullie een link hebben naar de uitleg, dan zie ik die graag in dit topic.

Ik probeer er achter te komen hoe je een treintje moet volgen.
Wie kan mij dit helder uitleggen en advies geven?
 
Als niemand in het gilde goede uitleg kan/wil geven, moet je je afvragen of je bij het juiste gilde zit.
Doelstelling is om je grootste gebouw sneller te kunnen levelen, en sneller blauwdrukken te verkrijgen van een (ander) groots gebouw.
Bijgaand voorbeeld 50 fp trein:
Stop 50 forgepunten in het groots gebouw van het laatste bericht van je medelid, en stop je eigen groots gebouw aanvullend in het bericht, zodat een volgend lid daar weer 50 fp in kan stoppen.
 
Als niemand in het gilde goede uitleg kan/wil geven, moet je je afvragen of je bij het juiste gilde zit.
Doelstelling is om je grootste gebouw sneller te kunnen levelen, en sneller blauwdrukken te verkrijgen van een (ander) groots gebouw.
Bijgaand voorbeeld 50 fp trein:
Stop 50 forgepunten in het groots gebouw van het laatste bericht van je medelid, en stop je eigen groots gebouw aanvullend in het bericht, zodat een volgend lid daar weer 50 fp in kan stoppen.
Ze hebben het weliswaar uitgelegd, maar ik snapte het nog niet helemaal, vandaar dus de vraag Pat.
Is het dan de bedoeling dat ik maar 1 GG plaats, of meerdere?
 
het is de bedoeling dat je het aantal fp's plaats die zeer waarschijnlijk in de titel van het bericht staat.
 
1 Groots Gebouw per keer. Dus als jij 50 FP in iemand zijn GG hebt gestopt, 1x een GG in het treintje posten als bijlage en dan wachten tot iemand jou weer helpt of een ander treintje kiezen als jouw gilde die heeft (wel eerst weer het aantal FP's aan je voorganger geven) En ook opletten dat je niet per ongeluk je Toren van Babel in een 50 FP trein stopt als die nog bonus grondstoffen produceert en dan te vroeg geleveld wordt. En zo het je nog een paar van die GG's.
 
Bovenaan