Hoe verwijder je eenheden uit je eenhedengroep?

DeletedUser1529

Guest
Heb op de landkaart een land verovert en om de troepen van de tegenstander uit te hongeren moet ik de eenheden uit mijn eenheid groep verwijderen. Hoe doe ik dit?
Tevens moet ik enkele troepen sturen om de weg te bewaken.
Kan iemand mij helpen?
 

FantasyFan

Actief lid
Ga naar legerbeheer, selecteer een van je troepen, en klik op de rode verwijder knop. Dat is alles. Tip; kies er een die zo min mogelijk kost om opnieuw te trainen.
 

DeletedUser1529

Guest
Ga naar legerbeheer, selecteer een van je troepen, en klik op de rode verwijder knop. Dat is alles. Tip; kies er een die zo min mogelijk kost om opnieuw te trainen.

Kijk daar heb je nu ook het forum voor.
Klasse! Probleem opgelost!
 

DeletedUser515

Guest
vandaar dat het bij mij niet wil lukken heb al 2 militaire gebouwen verkocht sinds ik die quest heb en dat wordt niet geteld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bedankt ik zat hier ook mee. Had al een militaire gebouw verwijderd. (deze moet ik toch vervangen voor een betere).
Met deze tip is het gelukt. Toppie en handig de zoekfunctie in het forum.
 

DeletedUser2073

Guest
Voor iedereen die in een gilde zit. Post dit ook in je gildeforum, want deze opdracht blijkt bij veel spelers voor verwarring te zorgen. In ons gilde waren ook een paar spelers die complete barakken hebben verwijderd. Dus Coinhunter, je bent echt niet de enige die dit overkomt.
 
Bovenaan