Het Wilde Westen Thema/Tijdperk

Dag Forge of Empires en haar gelederen,

Het volgende idee (en tevens ook suggestie) is bedoeld om het spel uit te breiden wanneer de ontwikkelaars en grafisch designers het toelaten of aankunnen.. ;)

Tijdperk idee
:
Een nieuw tijdperk dat voort stamt uit de tijd waar de Indianen en Cowboys/Cowgirls slechts 50 jaar de latten uitdeelde. Hun acties en hun uitvindingen hebben invloed op de moderne/huidig tijdperk.

Evenementen idee:

Nieuwe munt- en voorraden gebouwen in de vorm van de houten structuren gedurende het Wilde Westen, een nieuwe 'set' van 10 tot 12 gebouwen waarbij de eerste automatisch munten en tevredenheid levert, mits aangesloten aan overige gebouwen, levert het laatste gebouw munten, forgepunten en bijvoorbeeld een blauwdruk op. Bloederige gevechten tijdens 'Revolver Duels', jij vs AI. Tijdens deze duels kun je bijvoorbeeld 'Oud Goud' of 'Sieraden' verdienen, bij een x aantal aan Oud Goud of Sieraden speel je bijvoorbeeld een Wilde Westen gebouw, Forgepunten of Medailles vrij.

Het tijdperk lijkt onhaalbaar en dat is het ook, gezien we de oude tijden al gepasseerd zijn, al klinkt het evenementen idee leuk en spannend, hopende dat hier aandacht aan wordt besteed.

Mvg,

Dantino.
 

Markus

Actief lid
klinkt eigenlijk leuker om als extra nederzetting erbij te krijgen. kan je het net zo vaak spelen als je wilt :) en zou in dat geval ergens in industriele tijdperk pas vrijgespeeld moeten worden.
 

DarthRonin

Actief lid
Misschien iets voor als we het zonnestelsel verlaten.
Een soort van Firefly wereld.
Voor wie het niet kent, dat is een (ongeveer) 20 jaar oude scifi serie die gebaseerd is op het wilde westen.
Veel mensen leven daar op verre planeten onder wat primitievere 19e-eeuwse omstandigheden.

Al gok ik dat dit niet helemaal past in wat inno voor ogen heeft, die gaan meer uit van ontwikkeling, dus elk nieuw tijdperk is meer ontwikkeld dan het vorige tijdperk.
Dus dan zou een evenement wellicht beter passen.
Nederzetting zal wel geen optie zijn omdat ik meende te hebben gelezen dat ze alleen nederzettingen willen die ze nog niet behandeld hebben in de tijdlijn en het wilde westen is eigenlijk al behandeld in de Industriële tijdlijn.
 

SonnyWeg

Actief lid
Het wilde westen als nederzetting is iets wat ik een lange tijd geleden al heb voorgesteld toen de community werd gevraagd naar ideeën voor nieuwe nederzettingen. Mijn reactie is HIER te vinden.
 
Bovenaan