Het Kasteelsysteem

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Castle%20Logo.png

Koningen en Koninginnen,
Heersers en Heerseressen,


We brengen jullie een nieuwe functie waar onze game-ontwerpers, ontwikkelaars en artiesten hard aan hebben gewerkt - Het Kasteelsysteem!

Dit kasteelsysteem zal voor iedereen beschikbaar zijn als je de tutorial hebt doorlopen, wat betekent dat je geen specifieke technologie in je onderzoeksboom hoeft te onderzoeken. Zodra je de tutorial hebt voltooid, zie je een gloednieuw gebouw buiten je stad tussen de Antiquair en Evenementenhub.

Het kasteelsysteem heeft zijn eigen beloningssysteem en speelt een zeer belangrijke rol in het spel (hieronder geven we meer details). We hopen dat je het nieuwe Kasteelsysteem leuk zal vinden.

Het Kasteelsysteem wordt op 13 oktober 2021 geactiveerd​

"Waar gaat dit kasteelsysteem over?!", vraag je je misschien af. Om alles in een paar woorden samen te vatten: het Kasteelsysteem is een functie die je beloont voor je activiteit. Het klinkt eenvoudig en duidelijk, maar deze functie heeft een grote impact in je spel als geheel dit is waar het iets complexer wordt - maak je geen zorgen, want we gaan je begeleiden.

Allereerst, door de eerste tutorial af te ronden, krijg je toegang tot het Kasteelsysteem aan de rand van je stad. Als je erop klikt, zie je een nieuw scherm gevuld met beloningen. Je doel is om die beloningen te verdienen. Dit doe je door kasteelpunten te verzamelen. Er zijn veel verschillende manieren om deze kasteelpunten te verzamelen:
  • Succesvolle gevechten en onderhandelingen
  • Grote gilde-expeditie-ontmoetingen voltooien
  • Items kopen bij de antiquair
  • Winnende biedingen in de antiquair
  • Succesvol dagelijkse uitdagingen voltooien
  • Dagelijkse kasteelpuntenkist
  • Via in-game aankopen

Het kasteelsysteemscherm
CastleSystem.png
Zodra je genoeg kasteelpunten hebt verzameld, ga je een Niveau omhoog. Elk nieuw niveau geeft je nieuwe en verschillende beloningen. Deze beloningen worden geactiveerd zodra het eerste niveau is bereikt (je begint op niveau 0).
Tab1.png
Verzamel elke dag wat extra punten uit de dagelijkse kasteelpuntenkist. Het aantal punten dat uit de kist wordt toegekend, neemt toe met elke verzameling. Als je een dag mist, wordt je reeks verbroken. Na zeven dagen verzamelen, krijg je een hogere bonusbeloningsreeks, waarna deze wordt gereset en opnieuw begint.
Rewards.png
Hier zie je de lijst met beloningen die je kunt verzamelen door het volgende niveau te bereiken. Eenmalige beloningen, die direct naar je inventaris gaan wanneer je het vereiste niveau bereikt, en permanente beloningen, die actief zijn en worden bewaard vanaf het moment dat je het vereiste niveau bereikt. Deze permanente beloningen vergroten het ware potentieel van je stad.
Reward%20chest.png
Ten slotte is er de beloningskist. Nadat je het eerste niveau hebt bereikt, ontvang je dagelijks een beloningskist die is gekoppeld aan je huidige niveau. Daarom moet je elke dag inloggen om je beloning te innen!

Spelactiviteit en het ontwikkelen van je kasteel

Je kan kasteelpunten verdienen door het spel elke dag actief te spelen - tot een bepaalde limiet. Voltooi succesvol gevechten en onderhandelingen, ga verder in de Gilde-expeditie, koop en win items in de antiquair of voltooi de dagelijkse uitdagingen. Daarnaast kan je ook kasteelpunten krijgen door aankopen te doen.

Om je activiteit op een manier te belonen, is er een beloningsreeks voor het verzamelen van je punten. De kist verloopt altijd om middernacht en zodra je hem voor de eerste keer ophaalt, start je een cyclus. Met elke extra verzameling van de kist, wordt het aantal punten verhoogd, maar er is een maximum aantal punten dat je in je reeks kunt krijgen. Ten slotte, wanneer je deze maximale reeks-verzameling hebt bereikt, wordt de cyclus opnieuw gestart.

Als je een kist opent in je Kasteelsysteemvenster, krijg je informatie over hoeveel punten je hebt verzameld, wat je huidige verzamelreeks is en het volgende verwachte aantal verzamelpunten. Houd er rekening mee dat je reeks kan worden verbroken als je op één dag vergeet te verzamelen, wat betekent dat deze punten worden gepauzeerd.

Gebouw buiten de stad

Naarmate je verder komt en nieuwe niveaus bereikt, wordt je kasteel groter. Het kasteel kan niveau 15 bereiken en het uiterlijk kan veranderen bij het bereiken van bepaalde niveaus. Houd er rekening mee dat de voortgang van je Kasteelsysteem wereldgebonden is!
B1.png
B2.png
B3.png
Niveau 0 (standaard)
Niveau 1
Niveau 4
B4.png
B5.png
B6.png
Niveau 7
Niveau 11
Niveau 15

Je kasteel naar een lager niveau brengen is niet mogelijk, maar als je niet wilt dat anderen je voortgang zien, kan je de weergave uitschakelen via de spelopties, zodat het de standaardversie in je stad (Niveau 0) zal weergeven. Het Kasteelsysteem biedt je meerdere verschillende soorten beloningen die je kunt verzamelen, dus laten we ze elk afzonderlijk bespreken:

Dagelijkse kistbeloning

Je kasteel produceert elke 24 uur bepaalde hoeveelheden beloningen (forgepunten, goederen en goederen uit het vorige tijdperk) die je handmatig moet verzamelen. Bij het verbeteren van je kasteel, moet de beloningskist ook worden bijgewerkt naar het volgende niveau.

Items%201.png
Eenmalige beloningen

Deze beloningen worden één keer gegeven en direct naar je inventaris gestuurd nadat ze het vereiste niveau hebben bereikt. Je kunt krimpkits, gebouwen, avatars, snellere verzameling en afgezantenplaatsen krijgen:
  • Krimpkits: wensput en schurkenschuilplaats
  • Gebouwen: kennisaltaar, schurkenschuilplaats en wensput
  • Snellere verzameling: munten en voorraden
  • Avatars: er zijn maximaal 11 nieuwe avatars beschikbaar
  • Afgezantenplaatsen: tot 3 nieuwe afgezantenplaatsen op niveau 5, niveau 10 en niveau 15
Houd er rekening mee dat je alle plaatsen voor avatars en afgezanten die je van het kasteelsysteem verzamelt behoudt, ondanks dat deze twee beloningen als eenmalige beloningen worden getoond.
Items%202.png
Permanente beloningen

Permanente beloningen worden geactiveerd en ontvangen vanaf het moment dat je het vereiste niveau hebt bereikt. Je kan munten, voorraden en legerbonussen (aanval/verdediging) krijgen. Bovendien kan je ook een aantal leuke functie gebaseerde bonussen en beloningen krijgen!

Items met een gouden hoek geven aan dat de beloning nieuw of bijgewerkt is, terwijl items zonder een gouden hoek aangeven dat de beloning is verkregen.

button1.png
button2.png


Functie gebaseerde bonussen en beloningen

Dit is waar het kasteelsysteem een significante impact heeft in het spel als geheel. Je kunt krachtige verbeteringen in andere functies verkrijgen door je kasteel op een hoger niveau te brengen:
  • Vriendentaveerne: Bonussen kosten minder tavernezilver als de kasteelsysteem-beloning actief is voor de vriendentaveerne.
  • Culturele nederzetting: Extra forgepunten worden toegekend bij het voltooien van een culturele nederzetting, een kortere afkoeltijd na het verlaten van een culturele nederzetting en extra afgezantenplaatsen in het stadhuis.
  • PvP Arena: Minder wachttijd voor nieuwe PvP-pogingen.
  • Continentkaart: Minder reistijd bij het verkennen van nieuwe provincies.
  • Antiquair: Extra munten/edelstenen bij het verkopen van items en extra plekken om items te verkopen
We kijken uit naar jullie feedback, laat jullie feedback van het nieuwe Kasteelsysteem achter in het feedbacktopic! :)


Bedankt voor het spelen van Forge of Empires!

Met vriendelijke groet,
Jouw Forge of Empires Team
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Kasteelsysteem - Vaak Gestelde Vragen

VRAGENANTWOORDEN
Wanneer worden de punten die ik kan verdienen gereset? Dit gebeurt elke dag om 00:00 servertijd.
Waar vind ik mijn kasteel? Dit is het gebouw iets aan de rechterkant van je Evenementenhub, in het noorden van je stad.
Hoe kan ik punten verdienen voor mijn kasteel?Je kunt Kasteel-punten verdienen door:
  • Gevechten
  • Onderhandelingen
  • Grote gilde-expedietie ontmoetingen
  • Items kopen bij de antiquair
  • Biedingen winnen bij de antiquair
  • Succesvol dagelijkse uitdagingen voltooien
  • Dagelijkse kasteelpuntenkist
  • Via in-game aankopen
Hoeveel punten kan ik verdienen met gevechten? Je eerste gewonnen gevecht levert 30 punten op. Je tweede 28 punten, je derde 26 punten. Dit gaat door totdat je na 15 gevechten 0 punten hebt bereikt. Dit zal zich ophopen tot 240 punten in 15 gewonnen gevechten per dag. Als je 2 golfgevechten hebt worden de punten toegekend na het winnen van het tweede gevecht.
Hoeveel punten kan ik behalen met onderhandelingen? Net als bij het gevecht-systeem, levert je eerste gewonnen onderhandeling 30 punten op. Je tweede 28 punten, je derde 26 punten. Dit gaat door totdat je na 15 onderhandelingen 0 punten hebt bereikt. Dit zal oplopen tot 240 punten in 15 gewonnen onderhandelingen per dag.
Ik heb een bonus geactiveerd in de vriendentaveerne, maar heb geen kasteelpunten ontvangen.Dat klopt. Het activeren van bonussen in de vriendentaveerne levert geen kasteelpunten op.
Ik heb een grote ontmoeting in de Gilde-expeditie voltooid, maar heb alleen punten gekregen voor mijn gewonnen gevecht/onderhandeling. Je kunt tot 4 keer 15 kasteelpunten krijgen voor het voltooien van een grote ontmoeting. Na het voltooien van een grote ontmoeting, worden de punten momenteel niet weergegeven na het winnen van de ontmoeting, maar ze worden correct toegevoegd aan je kasteel zolang je nog geen 4 grote ontmoetingen op een dag hebt voltooid.
Hoeveel kasteelpunten krijg ik voor het kopen van voorwerpen in de antiquair?Dit is afhankelijk van de prijs van het item. Duurdere items zullen meer kasteelpunten opleveren.
Waar kan ik zien hoeveel gevechten of onderhandelingen ik nog heb? Momenteel is er geen overzicht. Als je een gevecht of onderhandeling opent, zal het spel veel punten tonen die je zou ontvangen. Als er geen punten worden getoond, heb je alle 15 gevechten of onderhandelingen voltooid.
 
Bovenaan