Herhaalmissies versnelling

DeletedUser13259

Guest
Hoi, ik ben nieuw op het forum.

Ik heb een idee met betrekking tot de herhaalmissies. Stel je int je muntjes en je gebruikt de herhaalmissies, dan voltooi je er een paar zoals bijvoorbeeld 'Verzamel X aantal munten' , 'Besteed X aantal forgepunten', en dan moet je vaak klikken voor je dezelfde missie hebt. Naar mijn mening zou het handiger zijn om een systeem te bedenken waardoor je het op repeat kan zetten. Dit bespaart niet alleen tijd, maar is ook veel gemakkelijker in de omgang en zorgt ervoor dat het geen tijdrovend klusje wordt om je herhaalmissies te gebruiken in combinatie met bijvoorbeeld FP besteden, of voorraden of muntjes verzamelen.
 

Felair

Actief lid
Zeker handiger maar wel een beetje te misbruiken, op Cirgard hebben we namelijk zo'n gozer die in ijzer zat met een CF op dermate hoog niveau dat je oneindig herhaal missies kan doen omdat het % dan zo hoog is dat je alleen maar meer hamertjes en voorraden krijgt(inmiddels is ie wel een paar TP's omhoog maar zal nog nagenoeg oneindig zijn vermoedelijk)

Enige beperking zijn dan de clicks die je moet doen, ik vermoed dat deze persoon niet de enige zal zijn die dit ooit gedaan heeft ik moet zeggen dat als het automatisch zou zijn heeft die dus unlimited FP xD lijkt me nogal gamebreaking haha.
Dan kan je beter je stad afbreken dat doen, paar miljard FP stacken en dan al je GG's omhoog gooien in no time :p

Je ziet het probleem denk ik wel xD
 

DeletedUser13259

Guest
Het probleem wat je benoemt is niet alleen uitzonderlijk, maar wordt sowieso niet gehinderd door dit systeem. Stel hij zou dit willen doen, dan kan hij dit alsnog doen. Dit voorgestelde systeem moet de overgrote meerderheid helpen die normaal hun herhaalmissies willen gebruiken en daar niet heel lang mee bezig willen zijn.
 

Felair

Actief lid
Het probleem wat je benoemt is niet alleen uitzonderlijk, maar wordt sowieso niet gehinderd door dit systeem. Stel hij zou dit willen doen, dan kan hij dit alsnog doen. Dit voorgestelde systeem moet de overgrote meerderheid helpen die normaal hun herhaalmissies willen gebruiken en daar niet heel lang mee bezig willen zijn.

Je hebt gelijk, hij kan idd 24/7 klikken als hij dat wil maar goed :p haha
Deze aanpassing in herhaal missies zou die manier van spelen wel zo goed maken dat ik als MT speler met mijn GGs toch wel op behoorlijk niveau waarschijnlijk mijn stad zou verwijderen en dan hetzelfde zou gaan doen want long term is dat veel beter voor mijn progressie.

Sterker nog wat boeit mijn eigen progressie eigenlijk, wat houd me tegen om dan opnieuw het gilde te joinen waar ik nu zit lekker in ijzer te blijven hangen en iedereen zijn GGs de stratosfeer in te boosten, heb toch unlimited fp..=) denk dat ik de BD's en FP voor die CF naar dat level zo heb dan als ik even om hulp roep.

Lekker belangrijk dat ik dan in ijzer zit, mijn gilde leden weten niet wat ze overkomt wanneer ik unlimited fp heb 1.9 vulling? fuck it ik vul heel het level wel, #gewoonomdathetkan lol wat is het max level van alle GG's ik denk dat we er dan zo achter zijn :p
 

DeletedUser13259

Guest
Hmm, maar kijk mijn punt is dat je dat sowieso kan doen. Dat lijkt me simpelweg geen excuus om dit niet uit te voeren, want je kan dat nu ook al doen.
 
Wat jij voorstelt zou idd heel fijn zijn maar wel de balans van het spel om zeep helpen. Het is nu eigenlijk al zo dat het economisch voordeliger is om je op de missies te richten voor goederen maar je moet er nu maar zin in hebben. Tis toch makkelijker in lagere tijdperken zonder hoge CF om maar een paar goederengebouwtjes neer te zetten en zelf iets anders te gaan doen dan om een paar uurtjes te ploeteren en klikken voor die goedjes.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13259

Guest
Nogmaals, ik vind niet dat een mogelijkheid op misbruik dit per definitie hoeft te betekenen. Dit is naar mijn inzien namelijk een slecht argument, want misbruik kan je uberhaupt plegen ook op het huidige systeem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joey-the-king

Actief lid
Ik vind het niet echt ( lees totaal niet) een toegevoegde waarde hebben aan het spel. Je wilt het omdat je dan minder hoeft te klikken. Luilak ;-). Het verandert niets aan het spel,, beetje zinloos lijkt me.

Desondanks ben ik overigens nog wel benieuwd naar hoe je dit voor je ziet / hoe zou je dit willen realiseren?
Wil je helemaal niet meer klikken?
Of wil je alleen de makkelijke missies zien?
 

DeletedUser13259

Guest
Een opnieuw-knopje, net zoals bij bijvoorbeeld youtube.
 
En jij ziet geen mogelijkheden tot misbruik? Reden dat ik nu bijna 2G voorraden heb, is omdat ik geen zin heb om eindeloos koopmissies te draaien, maar met zo'n knopje kan je opeens in dezelfde tijd 10x zoveel missies draaien. Zie het voor je, je spaart even je muntjes en voorraden op, duikt een nieuw tijdperk in, kwartiertje herhaaltjes draaien en alle goederen voor de tech en evt te bouwen GG zijn binnen. Ja dit kan nu ook al, alleen kost het je nu veel meer tijd.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik ben het niet zo vaak met Miepie eens, maar sommigen zien dit spel echt als een fruitautomaat, draai een keer aan de hendel en alles moet klaar zijn. Een keer inloggen en dan alles incasseren en voor elkaar krijgen, tis geen Farmville o.i.d. Sorry maar sinds de toevoeging van de app is het spel al zoveel versimpeld, dat het niet leuk meer is. Dus nee tegen dit idee.

Alles van waarde, kost moeite.
 
Bovenaan