Open spel Heb je ooit...?

DeletedUser4100

Guest
Nee gelukkig niet.:) Wel over gladde plastic hoesjes. Gevaarlijke dingen totaal geen wrijvingsweerstand.

Heb je ooit een raketlancering gezien?
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ja een x totaal de verkeerde richting op. Haha helemaal naar de andere kant van de stad. Niets gezegd
maar snel uitgestapt. Haha bijna te laat.:p

Heb je ooit perrongeluk gehad?
nou-dat-is-wel-erg-perrongeluk-5668.jpg
 

DeletedUser4100

Guest
Haha bijna echt bijna.:p Een x zoude ik voor school iets doen
wat gefilmd en uitgezonden zoude worden. Ging toen bij de M'c eten
waardoor ik veel te laat kwam. Filmploeg was al weg haha.:D

Heb je ooit een 2e hans winnend staatslot gekocht?:p
te-koop-8715.png
 

DeletedUser13616

Guest
Door een hard rijdende vrachtwagen waarvan ik keihard schrok toen die langs mij passeerde op het randje bijna de gracht in belandt...

Heb je ooit eens een val gemaakt met de fiets in dronken toestand na een middagje drinken met collega's ?
 

DeletedUser13785

Guest
Heb je ooit eens een val gemaakt met de fiets in dronken toestand na een middagje drinken met collega's ?

Ik ben keihard en dronken van mijn fiets gevallen maar er waren zowel ervoor als erna geen collega’s bij betrokken.

Doe je mee aan ‘dry January’?
 

DeletedUser13785

Guest
Heb je ooit eens zwart gereden en een boete ontvangen?

Regelmatig als puber gaf ik het geld dat ik kreeg voor een strippenkaart (huidige OV-kaart) liever anders uit.
Destijds kwam je met een waarschuwing en een knipoog weg toen hadden we ook nog geen overmatige last van de eikenprocessierups waarover dan ook mijn volgende vraag gaat.

Ben je deze zomer aangevallen door de gevolgen van de eikenprocessierups of de killercourgette?
 

Atokirina

Actief lid
Neen, nog niet.

Heb je ooit al eens een gebouw in FoE verwijderd wanneer dat helemaal niet de bedoeling was?
 

Atokirina

Actief lid
Nog nooit daarvoor een boete ontvangen, maar dat komt misschien ook omdat ik het afval niet buiten zet. ;)

Heb je ooit opschept over iets dat je niet hebt gedaan?
 
Bovenaan