handleidingen hier op het forum een beetje structureren

Zoals de titel al zegt, de handleidingen op dit forum mogen wel iets toegankelijker aangeboden worden en iets logischer gestructureerd worden. Zo probeerde ik de link te vinden naar de GvG handleiding, zelfs met de zoekfunctie kom ik dus nergens. Ik weet dat er ooit een handleiding was, al is die ongetwijfeld zwaar achterhaald na alle updates maar waar het ding gebleven is ....
 

DeletedUser275

Guest
Die staat bij de handleidingen en dat is een subforum van het vragenforum.
 
Waar denk je dat ik zocht dan? Enige handleiding die ik daar zie staan is GvG handleidingen- Extra's, ik was op zoek naar de basishandleiding en die staat er bij mij echt niet tussen hoor.
 

ThaMartin

Actief lid
Houd het alsjeblieft een beetje vriendelijk in je toonzetting richting onze support medewerkers :)

Overigens zijn we het met je eens dat de aangeboden informatie momenteel erg verspreid aangeboden wordt (de loginpagina, guides op het forum, topics, google spreadsheets e.d.) en het daarom soms moeilijk is bepaalde dingen te vinden. Dit is niet alleen op NL het geval, maar geldt eigenlijk voor alle versies en we zijn bezig met een manier om dit te herstructureren maar dat staat nog relatief in de kinderschoenen, dus dat zal even tijd nodig hebben.

Op de Login pagina (http://nl.forgeofempires.com) zie je bovenin een tabblad "Gilden", waar je een hoop GVG informatie kunt vinden. Is dit wat je zocht?
 

DeletedUser275

Guest
3D heeft het meeste verwijderd, maar er staat wel waar je de rest van de informatie kunt vinden.
Die plaats geeft ThaMartin hierboven ook aan.
 
Ok, bij deze dan mijn excuses voor m'n toon. Zelf dacht ik dat het feit dat ik het over handleidingen (meervoud) had wel redelijk duidelijk maakte dat ik het over het subforum handleidingen had, en zodoende vond ik de 1e reactie zelf nogal misplaatst.

Jammer dat er dus geen fatsoenlijke overzichtelijke handleiding meer bestaat waar alle informatie op 1 pagina is samengebracht. De informatie op de startpagina zou ik zelf namelijk bestempelen als samenvatting. Maar goed, dat betekent dat ik ermee zal moeten leven dat mijn gildegenoten mij als wandelende handleiding blijven zien.

Wel erg jammer voor gilden die zich voor het eerst op de GvG kaart wagen, die zullen dus veel dmv trial en error moeten leren.
 
Laatst bewerkt:

ThaMartin

Actief lid
Klopt, zijn we ook met je eens hoor. Daarom willen we dit vanuit Community Management ook gaan herstructureren, maar dat zal helaas even nodig gaan hebben.
 

DeletedUser

Guest
Er heeft een andere handleiding voor GvG gestaan en die was een stuk uitgebreider en duidelijker. Die is nu weg. Miepie heeft een punt.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ThaMartin aangeeft dat hier al aan gewerkt wordt, heeft het weinig zin hier nog een poll op te plaatsen. Het idee is per direct goedgekeurd.
 
Bovenaan