Handelsaanbod niet zichtbaar

DeletedUser2467

Guest
Ik heb via het berichtencentrum een afspraak gemaakt om handel te drijven met een medespeler die één van mijn buren is en waarmee ik al eerder gehandeld heb.

Alleen is mijn aanbod bij hem niet te zien, en zijn aanbod bij mij niet te zien maar bij een vriend van mij wel.


Wat kan hier aan de hand zijn? We zijn inmiddels "vrienden' geworden, maar nog steeds is er niets zichtbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het toevoegen van iemand tot je 'vrienden' heeft volgens mij geen effect op handelsmogelijkheden.

Kan het zijn dat jullie aanbiedingen gedaan zijn als 'alleen gilde' terwijl jullie alleen buren zijn ?
Die vriend die zijn aanbod wel kan zien zit die soms samen met je 'handelsbuur' in 1 gilde ?
 

DeletedUser2467

Guest
Bedankt voor je antwoord.
"Alleen Gilde" is niet aangevinkt.
Ik en mijn handelsbuur hebben beide een aanbod in de markt gezet, voor verschillende goederen. (om de FP netjes te delen)
We zien elkaars aanbod niet.
Een gildegenoot van mij ziet mijn aanbod wel (het van mijn handelsbuur niet, maar die is niet bekend bij hem, dus dat klinkt logisch)
.
Ik heb al eerder met deze handelsbuur gehandeld deze week, en toen was er geen probleem.
.
update: om het nog gekker te maken, Ik zie wel een ander aanbod van mijn handelsbuur in de markt staan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan klinkt het als een mogelijke fout, wellicht kan 1 van de mod's dit onderwerp naar fouten verplaatsen.
 

DeletedUser2467

Guest
OPGELOST. :inlove:

De handelsbuur speelt in twee werelden, en deze deal was, zeg maar, universeel. Hij had de goederen in z'n andere wereld nodig.

Bedankt voor de hulp.
 

DeletedUser

Guest
LOL die handel wordt pas in het ruimte tijdperk mogelijk :)
 
Bovenaan