Handel

Gymbo

Lid
Ik erger me dood aan de handel !
Telkens opnieuw de vakjes invullen wat je wil ruilen voor welk, de hoeveelheid.
Is het niet mogelijk de ingevulde vakken te laten staan?
Soms wil ik 100 goud ruilen, deze hoeveelheid is te groot dus doe ik het in stukken van 20.
Dan moet ik wel 5x goud ingeven, 5x 20 ingeven
Is het niet mogelijk dat wat ingegeven wordt bij handel gewoon blijft staan?
Of een repeat functie door middel van aanvinken van iets?
Ook handig zou zijn dat je eventueel ipv 1x per keer te handelen ineens 10x kan ingeven wat op de markt moet.

Gymbo
 

Seconddream

Actief lid
Dit klinkt mij bekend inderdaad en er staat me wat bij dat het wordt aangepast alleen ik kan de topic even niet terug vinden :(
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat met 0.24 normaal komen. Dan zal de aanbieding blijven staan zolang je minder dan de helft van de goederen biedt die je in je bezit hebt.

Misschien een moeilijke zin, dus daarom een voorbeeld:
Stel je bezit 100 goud.
Je vraagt 20 goud voor 20 koper ==> De aanbieding blijft staan. (je bezit immers nog 80 goud wat meer dan de helft is)
Je vraagt 60 goud voor 60 koper ==> De aanbieding blijft niet staan.


Let wel op, dat het nog niet 100% zeker is dat deze functie er komt. Het is pas zeker als het wordt aangekondigd door onze community manager :)
 

DeletedUser4044

Guest
Eerst bestond deze functie toch al?

Als ik eerste een aanbieding deed bleef die staan, kon ik weer klikken op aanbieden?

Of heb ik dit fout?
 

DeletedUser

Guest
ja ik heb het ook al eerder gezien bij 1 update 0.22 ofzo, bij de volgende update was het weer verdwenen.
helaas, want ik vond het ook een fijne functie
 

DeletedUser

Guest
Eerst bestond deze functie toch al?

Als ik eerste een aanbieding deed bleef die staan, kon ik weer klikken op aanbieden?

Of heb ik dit fout?

Klopt inderdaad. Ik vond het zelf ook een heel handige functie, maar gelukkig komt hij terug al is het in een iets andere vorm.
 

DeletedUser4044

Guest
Klopt inderdaad. Ik vond het zelf ook een heel handige functie, maar gelukkig komt hij terug al is het in een iets andere vorm.

OKe:) dan is het goed, ik vond het al raar waarom die verdwenen was.
 

DeletedUser

Guest
Met 0.24 en dit zou normaal niet lang meer op zich mogen wachten aangezien hij op .en al is voorgesteld. Dus ik verwacht dat hij binnenkort ook wel op .nl wordt aangekondigd :)
 
Bovenaan