Handel van 1 persoon

Guillome

Actief lid
Geregeld handel ik met 1 persoon. Bijv alle soorten goederen van 1 tijdperk.
Ik mis de optie om alle handel van 1 persoon te zien.
Het zou denk ik een mooie toevoeging zijn om een filter toe te voegen om op spelernaam te filteren. Of in het speler contextmenu op 'handelen' te klikken
 

DeletedUser

Guest
Raar voorstel. Handel draait om goederen en niet om personen. Wat mij betreft een zinloze toevoeging.
 

mcsp

Actief lid
Wat mij betreft niet ... ik wacht hier al "eeuwen" op ... ik dacht trouwens dat daar ooit al een discussie over geweest is ...

Krijg jij in je gilde dan nooit de vraag: "Wie kan (al) mijn dealtjes op de markt aannemen?", of "Wie kan mij een goederenpakket voor xxx leveren?" ...

PS1: Ik speel zelf niet op de app, maar ik heb begrepen dat dat daar sowieso niet zal werken ...
PS2: Maar misschien levert de "mail attachment" feature hier een oplossing voor (ik hoop dat we die snel zullen kunnen gaan testen op beta voor het markt-gedeelte) ...
 

DeletedUser

Guest
Idee kan de prullenbak in. Op de beta wordt er nu aan gewerkt om je handelsaanbiedingen aan een bericht toe te voegen. Die aanbieding kan je dan vanuit dat bericht aannemen. Als je met twee personen steeds 1 op 1 wilt handelen kan je dus een berichtenlijntje aanmaken.
 
Oh, hmm, tja, die GG's die je kan toevoegen als atttachment schijnen gewoon te blijven staan als dat ding levelt, waarmee dat deel dus alvast behoorlijk zinloos is voor GG draadjes, als ze dat met die handel net zo doen kunnen ze het wat mij betreft beter laten, dan wordt de interne handelsmail gewoon een onbruikbare puinbende. Filtertje zou echt a. sneller te schrijven/implementeren en b. bruikbaarder zijn. Maar goed, inno kennende zijn ze zo blij met iets dat ze bedacht hebben dat we straks nog gebouwen voor m/o kunnen toevoegen ook. Maar we zullen zien.
 
Bovenaan