Hamertje Zoek - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd moderator
Teamleden
Wedstrijd Moderator
@ThomasX en @RoastB In de aankondiging en de opdracht staat hoe je je antwoord kan insturen, evenals de link voor je antwoord. Maar zo te zien aan de inzending heeft Thomas het inmiddels gevonden ;)
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Wiki Moderator
Beste mensen, vandaag is de laatste dag dat je de oplossing kunt inzenden! Zorg dat je op tijd bent, want vanavond zal hij om 23:59:59 uur sluiten. Nog heel veel zoekplezier :)
 

ImaSheep1994

Nieuw lid
Heel leuk deze events ( probeer elke keer mee te doen ;) ) ik vind dat Forge of empires heel veel aan het verbeteren is dan 7jaar geleden ;)
 

Phaere

Wedstrijd moderator
Teamleden
Wedstrijd Moderator
Inmiddels is deze wedstrijd gesloten. Iedereen bedankt voor de deelname.
Er waren veel deelnemers en alles controleren kost even tijd, maar we zullen zo snel mogelijk de oplossing en prijswinnaars bekend maken.
 

ImaSheep1994

Nieuw lid
Ik had er genoeg maar hopelijk komt er een goede winnaar naar boven getrokken ik denk dat er ongeveer meer dan 250.000 mensen mee hebben gedaan aan deze event
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Phaere

Wedstrijd moderator
Teamleden
Wedstrijd Moderator
De forumwedstrijden die wij, van het FOE.NL team, organiseren, zijn alleen voor het Nederlands/Belgische forum. De anderstalige fora organiseren hun eigen wedstrijden :)
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Wiki Moderator
We zijn bezig met het controleren van de antwoorden en er zijn er veel. We doen ons best het zo snel als mogelijk gecontroleerd te hebben en de uitslag wie er heeft gewonnen te plaatsen!
 
Bovenaan