Hall of FAME

DeletedUser10746

Guest
Ik heb een Hall of Fame gekregen wat is is met gildemacht of zo maar het zegt mij niets

Kan iemand mij uitleggen wat het inhoud en wat het doet?

Ik zag al dat het zorgt voor de productie van een gilde macht of zo en dat je er per dag 27 kroontjes van kan krijgen die ik nergens terug kan vinden waar dat voor is. Het is voor mij volkomen onduidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Het helpt jouw gilde om kroontjes te verzamelen en zo sneller in gildelevel te stijgen met alle voordelen voor het hele gilde van dien.
Ieder era presteert de Hall of Fame weer beter en geeft meer macht.
Het is ook fijn als een gildelid het motiveert, het heeft wat dat betreft een lage prioriteit, maar keert dan dubbel uit.
Een opknap- of renokitje is er voor nodig om het per era bij te werken( Reno over meerdere era’s opknap voor één enkel era).
 

DeletedUser10746

Guest
Oke dus het is om in level te stijgen in je gilde. Motivatie is inderdaad altijd welkom. Ik heb me van de weer door de dagelijkse bonussen ook nog eens dieper verdiept in bonussen van het taverne en dat is ook wel interessant. Tot voor kort besteedde ik die munten in de tafel en stoelen. nu ook in bonussen. Meer stoelen is echter ook welkom
 
Bovenaan