Opgelost GvG-kaart laadt niet

DeletedUser4100

Guest
Gebruikersnaam: Drakenridder
Wereld: Arrevall

Beste mensen,

Ik heb 4 uur geleden een suport ticket ingediend. Ik heb een probleempje met de GvG kaart.
Het laad totaal niet. Na een refresch niet en ook niet nadat ik opnieuw ben ingelogd. Een vervelende
bugg.
 

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: Drakenridder
Wereld: Arrevall

Beste mensen,

Ik heb 4 uur geleden een suport ticket ingediend. Ik heb een probleempje met de GvG kaart.
Het laad totaal niet. Na een refresch niet en ook niet nadat ik opnieuw ben ingelogd. Een vervelende
bugg.

Misschien komt het omdat ze je wereld niet kennen.

Probeer eens een andere browser.
 

DeletedUser7269

Guest
Klinkt als mijn probleem (hier). Gebruik je ook Google Chrome? Probeer eens 20 seconden te wachten, kijken of hij dan wel doorkomt.

In Internet Explorer laadt hij wel vlot, maar in die browser verdwijnen alle gebouwen na een kwartiertje spelen en zie je in je stad alleen nog maar de sterren van gemotiveerde gebouwen en de achtergrond, waarna een refresh nodig is om weer normaal te kunnen spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1653

Guest
zelfde probleem hier en bij diverse gildeleden, duurt 20 tot 30 seconden tot de kaart geladen is.
daarna is hij weer vlot tot je uitgelogd bent, dan eerste keer weer traag :(
probleem is op alle werelden hetzelfde.
 

DeletedUser7269

Guest
Het probleem zit in de PPAPI ("pepper") versie van de Flash player. Wanneer ik in Chrome via chrome://plugins deze plugin uitzet en de NPAPI player activeer dan laadt hij wel vlot.

Dit probleem is van de zomer ook al langsgekomen: 10894-Opera-browser-laad-gvg-kaart-niet. Opera gebruikt dezelfde architectuur.

Merkwaardig dat wij daar nu opeens last van hebben gekregen. Misschien dat er onlangs een Flash of Chrome update heeft plaatsgevonden of dat er bitjes zijn omgevallen door een bombardement van alfadeeltjes van de zon :wacko:. En het is een beetje jammer, want de PPAPI zou veiliger moeten zijn dan de oude NP variant.
 

DeletedUser

Guest
Onze ontwikkelaars hebben dit in de afgelopen dagen onderzocht en zijn erin geslaagd de oorzaak te lokaliseren. We zullen de oplossing hiervoor implementeren in spelversie 1.44. De oplossing implementeren met een hotfix is volgens onze ontwikkelaars te riskant en zou tot grotere problemen kunnen leiden. Het is daarom dat we wachten op versie 1.44.

Het probleem lijkt in de meeste gevallen beperkt tot Google Chrome. In tussentijd kan je dus even een andere browser gebruiken om de GvG-kaart te openen.

Bedankt voor jullie meldingen!

FOE-22412
 
Bovenaan