GS op dinsdag laten aflopen

kan GS voortaan op dinsdag aflopen? nu is er altijd eens in de 2 weken dat er weinig te doen is, geen GE en geen GS. als maandag dan de laatste dag is en hij op vrijdag afloopt heb je elke dag iets te doen.
 

DarthRonin

Actief lid
Lekker toch, een dagje niet veel moeten doen.
En voor de gevechten die nodig zijn voor HC gooi ik dan die PvP wel een keer aan op die dag dat er anders niks te doen is.

Ook lastig voor hen die over willen stappen naar een ander gilde en geen zin hebben om op dinsdag/woensdag even de hele GE uit te spelen.
Als gilde zit je dan ook met de gebakken peren van het niet meer kunnen halen van 133.3 als je graag gouden bekertjes verzamelt.
 

Wildstorter

Actief lid
Misschien ook een goed idee om ervoor te zorgen dat je die maandag helemaal niet in kan loggen. Is even vervelend met ontwenningsverschijnselen maar de zon gaat op die dag ook echt gewoon op en ook weer onder. Ga eens naar buiten ofzo in plaats van zeggen dat er online niets te doen is :rolleyes:
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik zie veel liever dat GS net als GE gewoon op dinsdag begint. Ik zie eerlijk gezegd het nut er niet van in om een langere cooldownperiode te hebben. Volledig eens met @DarthRonin : desnoods voor de gevechten de PvP gebruiken (of GvG of buren). Ik zorg er nu ook voor dat m'n RVS pas 's avonds geïnd kan worden. Dan kan ik op zondag nog onderhandelen en dan doe ik de onderhandelingen van maandag op dinsdagochtend zodra GE weer begonnen is.
 
Ook lastig voor hen die over willen stappen naar een ander gilde en geen zin hebben om op dinsdag/woensdag even de hele GE uit te spelen.
Als gilde zit je dan ook met de gebakken peren van het niet meer kunnen halen van 133.3 als je graag gouden bekertjes verzamelt.
Daar heb je wel een punt inderdaad
 

SonnyWeg

Actief lid
en hoe wil je dan de rvs beloningen krijgen dan als beide op dezelfde dag stoppen?

Zoals ik al eerder zei: op zondagavond doe ik de onderhandelingen van zondag, maandagavond in ik 's avonds mijn RVS maar doe ik geen onderhandelingen. Dinsdagochtend doe ik de onderhandelingen van maandag(avond) en dinsdagavond doe ik de onderhandelingen van dinsdag. vanaf dat moment ben ik weer bij. Erg moeilijk is het niet.
 
Bovenaan