Grotere beloningen in de antiquair

Kingjay

Nieuw lid
Momenteel heb ik 1.634.828 handelsmunten en 2.041 edelmunten in kas bij de antiquair. De goederen die ze aanbieden is niet interessant voor grotere spelers. Ik blijf maar mijn handelsmunten en edelstenen oppotten. Misschien is het een idee om interessante aanbiedingen te plaatsen tegen een grotere vraag van handelsmunten en edelstenen (bv. een aanbieding van 1000 fp's of groter).
 

Kaasfloris

Nieuw lid
Ik vind het wel een interessant idee, ik begin dat probleem ook wat te krijgen. Ik denk bij de meeste veilingen intussen "nah dat is echt geen 75.000 muntjes of zo waard"
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik denk eerder dat het beter is om een extra rij toe te voegen bij de antiquair zodat er meer aanbiedingen zijn waardoor de kans op een goede aanbieding groter is. Daarnaast moet er ook een limiet komen van kleine flutaanbiedingen. Wie koopt er nou eenheden, motivatiekitjes of boostitems?
 

Xirri

Lid
Tis lang wachten voor er iets fatsoenlijks langskomt.
Hoe weet je eigenlijk of iets wat je graag zou willen nog een keer langs gaat komen?
Net die ene upgrade van een eventgebouw waar je op zit te wachten.
Veilingen verlies ik meestal en niet vanwege de munten, maar omdat de ander sneller is.
 
Tis lang wachten voor er iets fatsoenlijks langskomt.
Hoe weet je eigenlijk of iets wat je graag zou willen nog een keer langs gaat komen?
Net die ene upgrade van een eventgebouw waar je op zit te wachten.
Veilingen verlies ik meestal en niet vanwege de munten, maar omdat de ander sneller is.
Wanneer er tegenwoordig een veiling is met iets wat ik interessant vind en graag hebben wil zet ik een timer. zodat ik ongeveer 2 minuten voordat deze zal aflopen even hierop geattendeerd word en nog even kan meebieden. Heeft me toch al een paar keer geholpen iets alsnog te bemachtigen. Misschien ook iets voor jou om te proberen, zodat je de veiling niet bij voorbaat verloren hebt?
 
Interessante gedachte geredeneerd vanuit de grotere speler inderdaad.
Ik vind sowieso al dat grotere spelers een te grote voorsprong hebben bij de antiquair; gewoon een miljoen er tegenaan smijten en hebbes.
De antiquair is er ook voor de beginners en om een gelijk speelveld te krijgen zou ik zelfs pleiten voor een "veilingtoeslag" per miljoen rankingpunten bijvoorbeeld. dus heb je 50 miljoen ranking dan een toeslag van 50% bovenop je bieding.
en mooiere prijzen is altijd leuk dus daar kan ik mij wel in vinden
 
ik vind het een goed idee omdat er zelden iets leuks is

ik zit nu al een maand of 3/4 te wachten op een selectiekit maar hij komt gewoon niet dus een extra rij zal fijn zijn.
zoals Sonnyweg al zei: de boostkit, zelfhulpkitten, goederen, legers, of een paar goederen( soms handig voor de kleineren spelers) maar ik heb er dagelijks 3+ van die gebouwen waar je tevredenheid bij van krijgt maar met een beetje hoge alca heb je dat niet eens nodig.
en de dingen die je juist nodig zou kunnen hebben zijn weer duur of komen nooit tevoorschijn.

dus mijn stem hebben jullie
 

bonke35

Actief lid
misschien per tijdperk een verschil maken met wat er te koop is
een speler in jupiter maan zit niet te wachten op een zonnewijzer of een overwinningstoren enzz
 

blafke

Actief lid
Dat komt toch niet
Al de andere dingen die hier gevraagd worden komen er toch ook niet. Ah nee, want het komt alleen de spelers ten goede en niet Inno zelf. Inno verandert alleen nog iets als ze er tegelijkertijd zelf ook inkomsten uit kunnen halen. Kijk maar naar GE5, dat ze tegelijkertijd hebben misbruikt om de diamantjes beloningen (zo goed als) volledig uit de hele GE uit te halen.

Zelfs de dingen die wel sympatiek klinken (onderscheid per TP, toeslag voor hoger gerangschikte spelers, ...) gaan er niet komen want dat kost Inno nog altijd flink wat mandagen zonder overeenstemmende inkomsten.
 

blafke

Actief lid
Betreffende "gewoon een miljoen ertegenaan smijten en hebbes" : ik speel nu op mijn hoofdwereld 4 jaar, ga zeer binnenkort naar Venus, en ik heb zo'n 1.3M. Ik zou dat dus inderdaad wel eens kunnen doen, maar daarna moet ik dan toch ook weer 4 jaar werken voor het een tweede keer kan ...
 

blafke

Actief lid
Betreffende "Hoe weet je eigenlijk of iets wat je graag zou willen nog een keer langs gaat komen" : als je in RL op zoek bent naar, ik zeg maar wat, een oud boek, hoe weet je dan dat je favoriete oude-boeken-winkel die in voorraad heeft ? Je kan de winkelier vragen om het in 't oog te houden en je te verwittigen als het zover is, maar die gaat de tijd die hem dat extra kost heus alleen spenderen aan klanten die bij hem sowieso al veel geld komen uitgeven hoor ... En bovendien mis je de echte fun van de antiekwereld : gaan neuzen zonder te weten wat je gaat vinden ...
 
Bovenaan