Goude ster boven gebouw bij motiveren/opknappen op app

DeletedUser10639

Guest
Als app en computer speler zie ik dat als je in mensen hun stad gaat kijken om een gebouw te motiveren/opknappen dat dit sterretje dat boven de nog te m/o gebouwen duidelijk is aangegeeven. Het is fluo geel dus je kan er niet naast kijken.
Terwijl je op de app (ik op de gsm) een onduidelijk, niet opvallend grijs sterretje hebt wat het zeer moeilijk maakt om het te kunnen waarnemen, zeker op de gsm want dan is het zeer klein. Ook zou het nuttig zijn als het duidelijk is aangegengen dat je op de knop ( die linksonder staat) al op motiveren of opknappen geklikt hebt. Dit doormiddel van een gekleurde omkadering zoals op de pc. Want als ik nu geen sterretje zie dan kun je ook nog denken dat je niet op 1 van de 2 keuze toetsen geklikt hebt. Want je kunt het niet zien of het aan of uit staat.
Al dit samen maakt het moeilijk om een specifiek gebouw te m/o als je echt in een stad gaat kijken. Dit probleem van het niet opvallend sterretje is dan ook zeer vervelend als er maar weinig gebouwen in de stad te m/o zijn. En dan volgt probleem 2 ook direct dat je niet weet of je wel degelijk op een keuze toets geklikt hebt.

Dus het idee is om op de app het sterretje boven de gebouwen een fellere duidelijke kleur te geven en als je 1 van de 2 keuze toetsen hebt aangeklikt dit duidelijk aan te gegen door middel van omkadering of dergelijke.

Misschien zijn er andere spelers met dit probleem. Maar ik heb een Dynamic Tower en wil daarom dus alleen maar gebouwen uit de arctische toekomst m/o.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben met je eens dat sinds enige tijd de indicator die aangeeft dat je opknappen of motiveren hebt aangetapt te onduidelijk is.
Dit was volgens mij best oké.
Wat nog te motiveren of opknappen valt in een stad kan wel wat duidelijker aangegeven worden inderdaad.
 

DeletedUser10486

Guest
Op de app worden de gebouwen die je kan plunderen dan weer veel duidelijker aangegeven. Op de computer is dat soms echt een zoekwerk.
 

bonke35

Actief lid
misschien een optie om dat instelbaar te maken in je instellingen
bv in drie stappen duidelijker maken, van een normaal gouden sterretje naar een bv een sterretje met een lichtlijn naar boven ( schijnwerpereffect )
 
Bovenaan